Adressit.com

Saimaan järvilohireitti vapaaksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

ollik#26 Mar 19, 2014, 10:48

Palokin kosket

Aluksi pitäisi kokeilla neljän - viiden kuution juoksutuksia vanhaan uomaan. Kalatien tulisi lähteä sieltä mihin voimalaitokset vetensä purkavat, jotta kalat löytävät kalatien. Jos homma näyttäisi toimivan, Tulisi Pohjois-Karjalan sähkö velvoittaa ohijuoksutuksiin, aivan kuten Koitajoessa. Jos sähköyhtiö alkaa venkoilemaan, meidän on äänestettävä jaloillamme. Lämmitän VIELÄ Pohjois-Karjalan sähkön energialla.

This comment has been removed by the person who wrote it.

Vieras#28 Apr 05, 2014, 20:17

Re: Muuitaman kymmenen raha ei ratkaise vaan tiedottaminen asiasta.

#25: Koko maanlaajuinen ongelma! - Muuitaman kymmenen raha ei ratkaise vaan tiedottaminen asiasta.

Kiitos kommentista! Herätti mielenkiintoni perehtyä syvällisemmin. Palataan!

entinen Palokinnuori#29 Apr 07, 2014, 14:39

Re:

#3: Iitu -

Laulakaa Palokin kosket- valssia ja toivokaa parasta. puhukaa päättäjille ja kerätkää nimiä!

Joen ystävä#30 Sep 26, 2014, 10:46

Re: Halusta nää on kiinni

#11: seppo lavikainen - Halusta nää on kiinni 

Kannattaisi lukea alla oleva nettikirja; sisältää aiheeseen liittyviä ideoita.

https://kirja.elisa.fi/ekirja/joki

Vieras#31 Oct 28, 2014, 08:34
Hienoa! Lieksankosket voimiinsa. Pielisestä voisi tulla jopa Ruotsin järvien kaltainen matkailukohde!
Vieras#32 Nov 01, 2014, 19:36
onko suomessa niin h-------n vaikeeta ymmärtää näin yksin kertaista asiaa. meillä on viisaita ja kova palkkaisia virkamiehiä. lisäksi ollaan aina edellä käviöiden luvattu maa, mutta mutta aina ollaan kierros jäljessä muita.
Vieras#33 Dec 21, 2014, 18:03

kotiseutuni mun.

Olisi tosi mukava asia että kosket saataisiin vapaaksi.
olen kotoisin palokin honkasalosta.
itse en muista koskia vapaana koska olen syntynyt voimalan valmistumisen aikoihin.

Vieras#34 Jan 07, 2015, 15:56

Re: Halusta nää on kiinni

#11: seppo lavikainen - Halusta nää on kiinni 

Olen ilolla seurannut palokin koskien "vapauttamishanketta". Toivoisin asian saavan enemmän mediahuomiota. Marssi oli mielestäni erittäin hyvä tempaus, vaikka en siinä itse ollut mukana. Taiteilijat/muusikot ovat perinteisesti olleet merkittäviä sanansaattajia. Palokin kosket  valssi olisi mielestäni sopiva "työkalu". Nuotteja löytyy kylältä tai minultakin.   T. Laitinen 0505258665.

Vieras#35 Jan 20, 2015, 13:00
Palokki vapaaksi tai vaihtoehtoinen reitti avattava Juojärven ja Varisveden välillä lohille. Tämä olisi loistava matkailuidea. Palokki olisi jopa Tahkolta vain noin reilun tunnin ajomatkan päässä.
Nimim. Golfia ja kalastusta

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi