Adressit.com

Saimaan järvilohireitti vapaaksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

ollik#26 Mar 19, 2014, 10:48

Palokin kosket

Aluksi pitäisi kokeilla neljän - viiden kuution juoksutuksia vanhaan uomaan. Kalatien tulisi lähteä sieltä mihin voimalaitokset vetensä purkavat, jotta kalat löytävät kalatien. Jos homma näyttäisi toimivan, Tulisi Pohjois-Karjalan sähkö velvoittaa ohijuoksutuksiin, aivan kuten Koitajoessa. Jos sähköyhtiö alkaa venkoilemaan, meidän on äänestettävä jaloillamme. Lämmitän VIELÄ Pohjois-Karjalan sähkön energialla.

This comment has been removed by the person who wrote it.

Vieras#28 Apr 05, 2014, 20:17

Re: Muuitaman kymmenen raha ei ratkaise vaan tiedottaminen asiasta.

#25: Koko maanlaajuinen ongelma! - Muuitaman kymmenen raha ei ratkaise vaan tiedottaminen asiasta.

Kiitos kommentista! Herätti mielenkiintoni perehtyä syvällisemmin. Palataan!

entinen Palokinnuori#29 Apr 07, 2014, 14:39

Re:

#3: Iitu -

Laulakaa Palokin kosket- valssia ja toivokaa parasta. puhukaa päättäjille ja kerätkää nimiä!

Joen ystävä#30 Sep 26, 2014, 10:46

Re: Halusta nää on kiinni

#11: seppo lavikainen - Halusta nää on kiinni 

Kannattaisi lukea alla oleva nettikirja; sisältää aiheeseen liittyviä ideoita.

https://kirja.elisa.fi/ekirja/joki

Vieras#31 Oct 28, 2014, 08:34
Hienoa! Lieksankosket voimiinsa. Pielisestä voisi tulla jopa Ruotsin järvien kaltainen matkailukohde!
Vieras#32 Nov 01, 2014, 19:36
onko suomessa niin h-------n vaikeeta ymmärtää näin yksin kertaista asiaa. meillä on viisaita ja kova palkkaisia virkamiehiä. lisäksi ollaan aina edellä käviöiden luvattu maa, mutta mutta aina ollaan kierros jäljessä muita.
Vieras#33 Dec 21, 2014, 18:03

kotiseutuni mun.

Olisi tosi mukava asia että kosket saataisiin vapaaksi.
olen kotoisin palokin honkasalosta.
itse en muista koskia vapaana koska olen syntynyt voimalan valmistumisen aikoihin.

Vieras#34 Jan 07, 2015, 15:56

Re: Halusta nää on kiinni

#11: seppo lavikainen - Halusta nää on kiinni 

Olen ilolla seurannut palokin koskien "vapauttamishanketta". Toivoisin asian saavan enemmän mediahuomiota. Marssi oli mielestäni erittäin hyvä tempaus, vaikka en siinä itse ollut mukana. Taiteilijat/muusikot ovat perinteisesti olleet merkittäviä sanansaattajia. Palokin kosket  valssi olisi mielestäni sopiva "työkalu". Nuotteja löytyy kylältä tai minultakin.   T. Laitinen 0505258665.

Vieras#35 Jan 20, 2015, 13:00
Palokki vapaaksi tai vaihtoehtoinen reitti avattava Juojärven ja Varisveden välillä lohille. Tämä olisi loistava matkailuidea. Palokki olisi jopa Tahkolta vain noin reilun tunnin ajomatkan päässä.
Nimim. Golfia ja kalastusta