Soten lukkareihin järkeä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Soten lukkareihin järkeä!.
|
Vieras |
#124.08.2016 16:30Hieno, että vihdoin asialle tehdään jotain. |
|
| |
|
Vieras |
#224.08.2016 18:42Annan tukeni SOTE-opiskelijoille, joiden elämää ja tulevaisuuden suunnittelua suunnitelma vaikeuttaa. |
|
| |
|
Vieras |
#324.08.2016 20:08SOTE;n opiskelijat ovat eriarvoisessa asemassa muihin opiskelijohin nähden. Opiskelojiden elämässä on muutakin kuin opiskelu, esim. keikkatyöt, työharjoittelut, harrastukset jne..Ja elämää tulee saada suunnitella pitemmälle eteenpäin kuin viikoksi kerrallaan. |
|
| |
|
Vieras |
#425.08.2016 09:58Ei tällainen järjestely ole mistään kotoisin! Käydäänkö SOTE-koulutus pian kirjekurssina?!!? Niin ei tarvitse edes koulurakennusta kun jokainen opiskelee kirjekurssit jotka kuuluvat kullekin erikoistumisalalle!! Eri asiahan on sitten mennä käytännössä harjoittelemaan oikeilla potilailla! Herätys suunnittelijat!! |
|
| |
|
Vieras |
#525.08.2016 13:44I so feel you. Centriassa kamppaillaan aivan samasta asiasta. Meillä vaan ei ole mitään lukkarikonetta. Kesäkuun puolessa välissä ilmotettiin sotelta, että koulu alkaa 29.8. No johan kaikki nyt on työsopimuksensa tehneet sen mukaan, mitä kevättalvella ilmoitettiin: 5.9. Maanantaina työnsä jo lopettaneet menisivät kouluun, mutta kappas kepposta. Ei ole lukujärjestystä edes ensi viikoksi. Itse vietän viikon vielä töissä, koska koulun moka ei ole minun ongelmani tässä tapauksessa. Mielenkiinnolla odotan korvaavien tehtävien läjää. Niitähän tosin en ole tekemässä. |
|
| |
|
Mietittävää |
#6 Turha syyttää suunnittelijoita25.08.2016 14:17Ongalman ydin ei ole lukujärjestysten suunnittelussa, vaan prosessin aikaisemmissa vaiheissa, joka ei ole suunnittelijoiden käsissä. Monet asiat ovat lukujärjestyssuunnittelun taustalla ja lukujärjestyksen pohjautuvat opetussuunnitteluun, jota tutkintovastaavat tekevät ja lisäksi opettajien työaikasuunnitteluun, jota puolestaan opettajien esimiehet tekevät. Kun nämä lukujärjestysten suunnittelua edeltävät prosessin vaiheet ovat pielessä, on turha kuvitella, että suunnittelijat pystyvät ihmeitä tekemään. Kritiikki olisi suotavaa osoittaa sinne minne se kuuluu, eikä syyttää suunnittelijoita, jotka eivät pysty vaikuttamaan asioihin, joista oma työ kuitenkin on riippuvaista. |
|
| |
|
Vieras |
#726.08.2016 03:57Asioihin pitää saada muutosta |
|
| |
|
Vieras |
#8 Re: Turha syyttää suunnittelijoita26.08.2016 07:44#6: Mietittävää - Turha syyttää suunnittelijoita Eihän tätä adressia ole tehty suunnittelijoita varten vaan koko järjestelmää. |
|
| |
|
Vieras |
#927.08.2016 10:16Opiskelijoilla on elämää myös oppilaitoksen ulkopuolella. Perheelliselle opiskelijalle elämän suunnittelu ja arjen pyörittäminen on mahdotonta tällaisella "viikko eteenpäin" ajattelulla! |
|
| |
|
Vieras |
#1005.09.2016 07:25Hyvää toimintaa! |
|
| |
|
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.