Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin
Ota yhteyttä adressin tekijään
Leijonilla on tässäkin näytön mahdollisuus! He ovat idoleita, joiden sana painaa. Kaikki juhlaan mukaaan.
Re: Vastenmielisä ilmiöitä
#76: Vesa Puuronen - Vastenmielisä ilmiöitä
Hyvä Vesa, hieno kirjoitus!
Harmi, jos tälläkin kolikolla on kääntöpuoli.
Re: Vastenmielisä ilmiöitä
#76: Vesa Puuronen - Vastenmielisä ilmiöitä
Otahan Puuronen lääkkeesi,niin rauhoitut.
Ei hyvänen aika
Mielestäni rasistit pitäisi saada johonkin hoitoon, ei ole sivistyneen länsimaalaisen käytöstä moukkaroida ulkomaalaistaustaisille vain syntyperänsä puolesta. Suorastaan sairasta touhua! Vaadin lisää poliiseja valvomaan katujemme järjestystä, tämänkaltainen anarkismi ei saa päästä yleistymään!
mie oon telkkarissa
Re: Ei hyvänen aika
Olen itsekin sitä mieltä, että rasismia vastaan tulisi taistella. Mutta tässä pari faktaa:
- Rasistisista rikoksista epäillyistä 25% on tutkimuksen mukaan syntyperältään muualta kuin Suomesta.
- Rasististen rikosten määrä Suomen kansalaisilta on vähentynyt 83% -> 80% (Esim. romanin ja vaikkapa Suomessa syntyneen somalitaustaisen rasistinen rikos luetaan suomalaisten lukuihin.)
- Muualta kuin Suomesta kotoisin olevat syyllistyvät rasistisiin rikoksiin viisi kertaa todennäköisemmin kuin suomalaiset.
- Kristittyjä kohtaan tehdyt rikokset olivat nousseet huimasti kun taas islamin uskoisia vastaan vähentynyt.
- Suhteellisesti ottaen rasistisimpia kansallisuuksia Suomessa olivat v. 2009: somalialaiset, virolaiset, irakilaiset ja venäläiset.
http://www.poliisiammattikorkeakoulu.fi/poliisi/poliisioppilaitos/home.nsf/files/Raportteja88_web/$file/Raportteja88_web.pdf
Hankkikaa puoliso ja lopettakaa tollainen täysin aivoton sonnansuoltaminen johonkin hiton addresseihin. :roll:
SUOMEN JÄÄKIEKKOJOUKKUE - OTA KANTAA RILLAAMISEEN
TÄRKEÄÄ, KIRJOITA ADRESSI!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
OIKEA RASISMIN KOHDE TÄNÄPÄIVÄNÄ ON SUOMALAINEN VALKOIHOINEN HETEROMIES!
Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
#117: - Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
Tässä yksi perussuomalainen juntti taas ilmottautui... Hohhoh, valitettavasti tämänkaltaisia idiootteja on Suomessa paljon. Mihinköhän laitokseen teidät oikein saisi suljettua?
Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
#118: sivistynyt - Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
Taas mainio esimerkki siitä, että hyysärit kannattavat diktatuuria. Nämä ihmiset haluavat Suomeen natsi-Saksan kaltaisen totalitaarisen järjestelmän, jossa vain "oikeat" mielipiteet ovat sallittuja. "Väärää" mieltä olevat suljetaan leirille keskittymään...
Olen itse pyytänyt Palomaa laittamaan tämän adressin tänne!
Hei Pekka!
Jostain kumman syystä ei monikulttuurisen perheen äiti laita nimellään tänne tätä adressia. Koska meidän "suvaitsevainen" maamme alkaa huutaa ja on kuulemma tullut uhkailuja ihmisille ja jopa heidän LAPSILLEEN!
Sen vuoksi - tiedoksi teille kaikille - pyysin Palomaa laittamaan tämän viestin tänne.
Onko Suomi sitten vapaa maa, kun joudun tekemään tämän kaiken ja nimettömänä?
MIETI SITÄ!
Mutta tänään kaikki juhlitaan - väriin, uskontoon, ulkonäköön, sukupuoleen jne katsomatta!
JUHLITAANKOS OIKEIN HIENOSTI JA KAIKKI ILOLLA!
Me kaikki mahdumme näihin juhliin! Siitä tässä on kyse.
Re:
Mitäköhän hyysärit tuumisivat jos tietäisivät, että muualta kuin Suomesta kotoisin olevat syyllistyvät rasistisiin rikoksiin viisi kertaa todennäköisemmin kuin suomalaiset?
kyllä se on ihan tosin päin
minusta on eria asia haukkua jotain ihonvärin perusteella kun käyttää väkivaltaa..
ihme kukkahattu-tädin adressi... en allekirjoita tämmöstä sopaa..
Re: Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
#121: - Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua
Eli mielestäsi rasismi on ihan ok ja rasistisia juttuja saa huudella täysin vapaasti, loukaten toisten ihmisoikeuksia, koska sinunkaltaiset sananvapaus-hihhulit väittävät sananvapauden olevan jollaintavalla tärkeämpää kuin ihmisten fyysisen ja henkisen koskemattomuuden. Väität minun mielipidettäni natsi-Saksamaiseksi, mutta itse käyttäydyt kuin Stalin? Sallinet minun nauraa, jutussasi ei ole päätä eikä häntää. Miksi et voi käsittää, että rasismi on saatava keinolla millä hyvänsä loppumaan, ennenkuin Jokela-tyyppisiä tapahtumia syntyy enemmän, mutta maahanmuuttajien toimesta?!
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the author of the petition.