Adressit.com

Syyttäjien haettava valituslupaa ns. Ulvilan surmassa

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

09.04.2015 06:11

Vieras

09.04.2015 16:09

Olen sitä mieltä, että vaikka tapauksen käsittely on venytyt näin pitkään, sitä ei saa keskeyttää! Sillä niin tässä voi käydä.

Alaikäiset asianosaiset on sivuutettu, ja heidän äitinsä on heidän oikeutensa sivuuttanut myös, leimannut omat lapsensa valehtelijoiksi. Tapahtuu hirvittävä vääryys, jos hovin päätös jää voimaan.

Minna Auer

#3 Kuinkas jäät sulaa keväällä.

10.04.2015 22:16

Niin, onhan se nyt vallan ihmeellistä, että se syyttömyys PITÄÄ todistaa, muutoin olet aina syyllinen.

Sivuuttiko äiti asianosaiset dildo otsassa kiinni ja juoksemalla, ainakin on yksi asianosainen todistettavasti kertonut näin tapahtuneen, riemullisessa kevätkarkelossa pikkulintuja jahdaten saatanillisiin menoihin naapureiden hurratessa parvekkeillaan.

Se on varmaan aika pieni koppero, se taloyhtiön yhteinen kuntosali, koska ei ole montaa henkilöä mahtunut yhteisiin baccanaaleihin, eikä edes ole ollut lipunmyyntiä ovella, jos vaikka joku taloyhtiön osakkaista sattumalta ajattelee käydä muutaman varvin vetämässä kuntosalissa.

Näin Suomen turus

Humanoidihuppis

11.04.2015 04:57

Kappas, Russtrolli on tänne iskenyt, hienoa miten he itse paljastavat itsensä nerokkuuden koko kansalle. Eli ei ole aikomustakaan saada kansalaisten hyväksyntää heidän omalle päämiehelle.

Sen siitä saa kun jengissä on mitä sattuu tyyppejä,  sellaista huuhaa-jengiä on aina ollut vaikeaa pitää kurissa.

Kas kummaa, eräs puhui uhkailusta ja saikin itse syytteen samasta asiasta, heh kumma yhteensattuma.

Seppo Lehikoinen

#5 Harrastelijatutkija Juha Joutsenlahti tyri totaalisesti...

11.04.2015 11:26

Anneli Auer on 100% syylinen Jukka Lahden murhaan - joko tekijänä tai osallisena. Koska rikostutkintaa alkuvaiheessa suhmuroi tutkinnan täysin tunaroinut, ammattitaidoton, kaikkein todennäköisimmän tekijäehdokkaan epäilysten ulkopuolelle sulkenut Juha Joutsenlahti, jolloin täysin tunteeton psykopaatti sai tilaisuuden ja aikaa sotkea ja peitellä rikoksen jäljet ja niin olen vapautettiin syytteestä.

Auerin lammasmainen tyyneys oikeussalissa ilmeisesti vaikutti vapauttavaan päätökseen. Itse tulkitsin murhaajan tyyneyden johtuneen pelkästään siitä, että muija psyykkasi itsensä ulkopuoliseksi koko veritekoon. Siitähän se välinpitämätön, jotenkin tilanteesta poissaoleva esiintyminen käräjäsalissa kertoi.

jjkjjckf

11.04.2015 11:49

Ja eräs toinen asenteellinen poliisimies tyri sitte lopullisesti tutkimukset, jätti puolet asunnosta tutkimatta. Rikollisetkin naurais.