Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Sähköpostia Lea Mäkipäälle: [email protected] Sinne voi laittaa palautetta asiasta!!
Mäkipäälle ja Soinille sekä Kiemungille voi antaa suoraa palautetta! Lea Mäkipää ei ole vielä päättänyt erottaa Kiemunkia. Jos Terhi Kiemunki ei itse ymmärrä erota, niin silloin meidän täytyy vaatia hänen eroaan! Vetoan kansakuntamme sisäiseen rauhaan ja YK:n ihmisoikeuksien julistukseen sekä ihmisten tasa-arvoiseen kohteluun. EI syrjintää, EI vihapuhetta, Ei rasismia!
Lapsia pitää suojella ja varjella kaikelta pahalta. Kiemunki toimi väärin ja harkitsemattomasti. Hänellä ei ole mitään edellytyksiä jatkaa luottamustoimissaan.
Kiemunki on nyt "lomalla" ja veikkaan että Soini on ABC:llä ja Mäkipää taas muuten poissa tavoitettavista. selviääkö kiemunki kuten immonen (josta tämä kaikki paha sai alkunsa) pelkällä kevyellä päähän taputtelulla. Toivottavasti ei! Me kansalaiset voidaan vaikuttaa asiaan painostamalla puoluetta erottamaan kiemungin sekä irtisanoutumaan rasismista! Lapset ovat lapsia, kaikkialla! Aikuisten kuuluu suojella heitä, ei vahingoittaa!!
Ketään, siis korostan EI KETÄÄN saa syrjiä tai kiusata etnisen taustan, ihonvärin, uskonnon tai jonkun muun uskomuksen/poliittisen mielipiteen takia. Miten eduskunnassa voi olla ketään joka on umpirasisti lasten vihaaja? Se on melkein sama kuin päiväkodissa olisi pedofiili lastenhoitaja! Oksettavaa!!
Nyt paloi pinna! Kiemunki ulos ja heti! Minun lapsiin et koske etkä nimittele!!!
Suoraa toimintaa: [email protected]
Postilaatikko tukkoon. Se on ainoa tapa vaikuttaa. Täällä huutaminen ei auta.
PS puolueella on nyt viimeinen näytönpaikka. Jos tähän ei reagoida erottamalla Kiemunki (tai anneta hänen ymmärtää että itse eroaminen olisi se paras vaihtoehto) niin silloin me kaikki tiedämme mikä on persujen oikea agenda: rasismi joka kohdistuu lapsiin ja nuoriin.
Hieno ja suuri ihminen osoittaa suuruutensa sillä, miten hän kohtelee heikompiaan. Tässä on ääriesimerkki juuri päinvastaisesta toiminnasta: hävetkää persut ja häpeä Terhi Kiemunki!
Re:
#9: - Aika hassua kutsua meitä suvaitseviksi kun juuri allekirjoitimme adressin asiasta jota emme suvaitse, hankkikaa joku uusi haukkumanimi kun tuo ei oikeinpäde kehenkään, minäen ainakaan tunne ketään joka hyväksyy esim. väkivaltaa edes henkistä lapsia kohtaan..
Niin usein kuin noi rasistit ovat toivoneetkin suvakkien raiskaamista ja ties mitä, niin nyt melkein toivoisin vastaavaa tälle kiemungin noita-akalle, mutta en sentään, sillä silloinhan minä itse alentuisin heidän tasolle. Kiemunki vetäköön vaan sitä rakastamaansa possunlihaa ja pekonia koko rahan edestä :(
Minä toivon että suomalaiset heräävät tämän myötä näkemään missä jamassa maamme oikein makaa: Rasistiset äärioikeistolaiset odinit partioivat kaduilla ja kansanedustajan avustaja, hallituspuolueen jäsen, ilkamoi ja hekumoi muslimilasten kiusaamisella ja kondomien jakamisella. Ollaan vajottu jo aika syvälle! Suomineito vuodattaa jo aikamoisia kyyneleitä. Nyt on tehtävä iso kurssinmuutos jos aiomme tästä nousta.
Toivottavasti tämä addressi toimitetaan eteenpäin oikeille ihmisille!?
| This discussion has been closed. |