Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Terhi kiemunki ulos eduskunnasta
On todella väärin halveksia lapsia värin,uskonnon,ulkonäön vuoksi.Halveksitko Terhi Kiemunki jos sinun oven taakse tulisi ihan supi suomalainen hieman vammainen lapsi antaisitko tällekin kondoomin?Autisen lapsen äitinä haluaisin tietää,ei rasismia tai muuta vastaavaa aikuisen pitäisi kohdistaa lapsiin eivät he ole syylisiä että joutuvat pakenemaan perheensä kanssa tai joku on syntynyt erilaiseksi esm vammaiseksi kuin muu lapsi.KAIKKIlLLA ON OIKEUS ELÄÄ paitsi tuollaisten lasten vihaajien
Ministeri Kiemungin on heti erottava!!!!
Ja mukamas anteeksi pyyteli. Kyllä mä sanon et se oli vaan säälittävää.
Jos kansanedustajan voi kirjoittaa tälläistä niin MINUN MIELESTÄNI KAIKKI USKONTO KUNTAAN KUULUVAT VOIVAT VIRPOA. NE ON LAPSIA JOS ET OLE YMMÄRTÄNYT. TOIVON ETTÄ SAAT JULKISUUTTA SIINÄ MÄÄRIN ETTÄ HÄVETTÄÄ OIKEIN KUNNOLLA. POTKUT
Keskittyisitte adressin allekirjoittaneet OIKEISIIN rikollisiin joita kävelee Suomen kaduilla, sotarikollisiin. Lastensairaalaan ei saatu muutamaa miljoonaa, mutta ns. sotalapsiin menee miljardeja. Voi tekopyhyys!
Voimia Terhille!
Toivottavasti perussuomalaiset ovat kyllin viisaita ja poistavat hänet myös omasta puolueestaan.
| This discussion has been closed. |
Rikollista
Mielestäni lasten häirintään kannustavien kommenttien esittämisen (esim. Kondomien jakaminen virpomisikäisille lapsille) tulisi olla rangaistavaa. Jos ko. avustajalla olisi yhtään selkärankaa, hän ymmärtäisi erota itse.