Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta
Ota yhteyttä adressin tekijään
KIEMUNKI KERÄÄ ITTES JA EROA!!!
Näpit irti mun lapsista!
On siinä vastenmielinen ihminen kaikin tavoin, hyh hyh!
What an ugly Bitch! A real witch!
Terhi Kiemunki: Olette alittaneet kaiken hyvän maun rajat jo kauan sitten. Eropaperit vaan vetämään. Kansa ei armahda!
Lapsia pitää suojella EI vihata tai ivata. Terhi Kiemunki - mee hoitoon!!
SONTASÄKKI vaan ulos PS-puolueesta!
Kiemunki, Halla-aho, Immonen, Soini ja moni muu. Te olette vastuussa fasismin ja rasismin noususta sekä kansan kahtiajakamisesta suvaitsevaisiin ja rasisteihin. Vallanhimonne on sokaissut ja ajanut Suomen alennustilaan. Toivottavasti saatte vielä ansioittenne mukaan. Suomi oli ennen sivistysvaltio jossa ihmiset kunnioittivat toisiaan,nykyään lapsetkaan eivät saa olla vihapuheelta rauhassa.
EI RASISMILLE! NYT RIITTI!
Re: Re:
Nice try ;D terveisiä vaan rajat kiinni rotuhygienisteille ja roturealisteille ja isäm maam niim maam prkkll pualustajille (vinks vinks!) Ei muuta ku rajoille vaan seisomaan kiemungin rinnalle! xD
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Asiaton nimimerkki
2016 ja edelleen jotkut ihmiset kuvittelevat että valkoinen rotu ja suomalainen ovat jotenkin ylivertaisia maailmankaikkeudessa! Ei ole! Jumalan edessä KAIKKI ovat tasavertaisia ja samanarvoisia.
Re: Meillä on unelma, ei mulla muuta...
#465: Husu "sosiaalitukiporsas" Hussein - Meillä on unelma, ei mulla muuta...
Sulla vuotaa ja pahasti, aivopierusi haisevat! Eikö rajat-kiinni liikkeestä saanutkaan tarpeeksi peukkuja ja myötätuntoa, voi voi ;D Kipin kapin sinne vuotamaan ja avautumaan omiesi joukkoon!
Re: Re:
Sinä muka-Jari Laine et osaa edes kirjoittaa, saati sitten lukea. Parempi et tilaat vaa sen kolmannen kaljan jälkeen noutajan hakemaan. Kokopäivä-Rasismi käy raskaaksi ajan mittaan.
Kiemunki on käyttäytynyt sikamaisesti! Hänet pitää erottaa heti!
EI RASISMIA, EI FASISMIA ! LAPSET TULEE JÄTTÄÄ RAUHAAN!
Kiemungille kenkää. Asiahan on ihan selvä.
Kiemunki on tänään siivonnut virallista FB-sivuaan ja poistanut kaiken vuoteen 2009 saakka. Onko periaate nyt se, että mitä ei näy, sitä ei ole sanottu. Vihonviimeisimmässä päivityksessään tältä päivältä hän kuitenkin jälleen onnistuu munaamaan itsensä kommentoidessaan Jamal Palani Jafin twiittiä https://www.facebook.com/terhi.kiemunkiosisomaki?fref=ts . Tämä ihminen ei edes itse ymmärrä, että hänen asenteensa on sairas.
Nää Rajat Kiinni-pellet voisi lähettää turvapaikanhakijoiksi Pohjois-Koreaan. Siellä pysyy rajat kiinni ja on teidän maun mukainen meininki. Ette varmaan itse ymmärrä (ja miten voisitte edes!) kuinka naurettavia te olette väkivaltakiihkoissanne ja nahkakuulapääfantasioissanne. Herätkää, eletään todellisessa maailmassa eikä missään virtuaalimaailmassa! Kiemungin rasismitempaus olkoon esimerkkinä teille miten käy kun märät fantasiansa kirjoittaa julki.
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Ulkonäköön menevää asiatonta viestintää