VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Re:
Tuskinpa ne sieltä kaukoidästä jaksaa vaellella rajalle etsimään aukkoa josta vaeltaa Suomen puolelle. Varsinkaan kun niille ei ole täällä mitään nähtävää. En ole poltellut minkäänlaisia sätkiä tänään, kuten en koskaan aiemminkaan. Kyseinen aitahan on jo rakennettu, miksi meidän pitäisi mennä rakentamaan se uudelleen?
Re: Re: Metsätäjien periaatteet. Mihin asiat johtaa
#597: - Re: Metsätäjien periaatteet. Mihin asiat johtaa
En ymmärrä olla allekirjoittamatta.! Älkää ottako oikeasti kantaa asioihin jos ette pysty ajattelemaan muutaku metsästäjä=murhaaja ja Susi=kiltti koiran kaltainen kulkija. Tehkää itse 2vuotta töitä koiran kanssa aktiivisesti jolloin siihen metsätys kaveriin tulee jonkinlainen kaveri suhde ja luotto molemmin puolin, se harrastus kaveri on kuitenkin silloinkin teille se niin sanotusti tuttu seurakoira joka makoilee sohvalla ku saunasta tullesta röhnäät iltaohjelmia katsomaan. Olet sitä mieltä että jos susi syö koiran metsässä niin se on ok koska koira on suden luontaisella mätsästys mailla/reviirillä ? Tehdään sitten niin että jokainen maan omistaja vaikka kainuussa on luvallinen ampua kavereidensa kanssa jokaisen suden joka astuu sen omistamalle maalle. Jos se sitten niin on teille hipeille mukavempi ajattelutapa
Miten eu liittyy tähän???
Re: Miten eu liittyy tähän???
Huutokaupasta ympäristöministeriön lakkauttamaiseen..
Re: Huutokaupasta ympäristöministeriön lakkauttamaiseen..
#606: Johtaja, Metsätilallinen , Metsästäjä - Huutokaupasta ympäristöministeriön lakkauttamaiseen..
Jostain kumman syystä, näitä nimiä tänne tulee aika tiuhaan...:) Mistähän lie johtuu...?
Re: Numerot mainitsematta
Olen asiasta samaa mieltä. Jos miettii mistä johtuu että sudet käyvät koirien kimppuun vaikka kanta on laskenut, voisiko syynä olla se että kaikkia kaatolupia myönnetään liikaa ja muutenkin metsästys on lisääntynyt.
Mikä on metsästäjien ja metsästyslupien määrä verrattuna 2000, 90,80,70,60 lukuun? Jos joku väittää että ei ole lisääntynyt on varmastikkin väärässä. Jos väkiluku kasvaa niin kyllä myös metsästyksen määrä lisääntyy.
Ja jos metsästäjät itse ruokkivat myös villieläimiä, eikä pelkästään riistaa. Ei ole ihme jos pedot tulevat lähemmäksi ihmisiä.
Toisaalta kyllä noita koirille ja lapsille vahinkoa aiheuttavia ihmisiä on huomattavasti enemmän!!!
Jos joku tietää nämä luvut paremmin voi myös lisätä ne tänne, myönnän että en itse tiedä niitä, mutta nämä olivat vain minun ajatuksia.
Re: Re: Numerot mainitsematta
#608: Eläinten ystävä ja riistasta pitävä - Re: Numerot mainitsematta
Kanta on kasvanut, ei metsästäjätkään niin tyhmiä ole... Jotta petoja ruokkisivat... Kyllä ne on aivan jotkut muut tahot...;)..... Lisää nimiä vaan tänne...
Re:
Sanoo sellanen, joka vähintään kuudennessa kerroksessa asuu..;) Heh Heh..
This comment has been removed by the person who wrote it.
Pelottavia?
Oli kuin kaksi suloista koiranpentua olisi leikkinyt muovikassilla ja ihmiset ympärillä kirkuivat niinkuin ei ennen olisi koiraeläintä nähneet. Osaa ne näköjään kaupunkilaisetkin pelätä susia. Voi reppanoita.
Re: Re: Re: Metsätäjien periaatteet. Mihin asiat johtaa
#603: - Re: Re: Metsätäjien periaatteet. Mihin asiat johtaa
"En ymmärrä olla allekirjoittamatta.!"
Ei yllätä yhtään ettet ymmärrä mistään mitään.
| This discussion has been closed. |
VINKKINÄ:
Ps. Olemme pahoillamme siitä, että tämän päivän ajan internetsivumme olivat ylisuuren kävijämäärän takia hetken kadoksissa - nyt lisäkapasiteettia lisätty ja sivusto toimii jälleen.