Vaasan musiikkiluokkien puolesta
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: Re: Hävettää itseni puolesta!
#1326: - Re: Hävettää itseni puolesta!
Mies valehteli suoraan päin naamaa, että keväästä ei saa puhua ja me
oltiin hiljaa. Hävettää minuakin.
3 musaluokkalaisen äiti
Re: Re: Re: Hävettää itseni puolesta!
#1327: - Re: Re: Hävettää itseni puolesta!
Ja nyt tämä mies kuvittelee, että vanhemmat eivät tämän enempää välitä asiasta, kun ei kerran saatu suutamme auki. Nyt Nummela pääsee kuin koira veräjästä eikä joudu vastuuseen mistään.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Äänitteet kiireesti takaisin sivuille!!!!!!
Minä tiedän kyllä, että te vihaatte Juria, mutta pyydän, älkää kohdistako vihaanne oppilaisiin. Mitä he ovat teille tehneet ansaitakseen vihaa? Pitivät Jurista. Mutta mitä muuta???
Ihan ihmeellistä..
Re: Ihan ihmeellistä..
..ja sekin, että Swanljung sai huomautuksen, ettei huomioinut oppilaiden etua viime kevään tapahtumissa. Ja siltikään ei ymmärrä jäädä eläkkeelle! Kyllä tuolla pallilla istuvan pitäisi vähintäänkin se ymmärtää tehdä! Kenen etua siellä ajetaan jos ei oppilaiden?!
Puhetta ja kirjoittelua on kyllä ollut
Re: Puhetta ja kirjoittelua on kyllä ollut
#1333: - Puhetta ja kirjoittelua on kyllä ollut
Juria nimenomaan kiellettiin kommentoimasta juuri samaan aikaa, kun Swanljung lehdessä kertoi, kuka on soppaan syyllinen. Ennen kuulemistilaisuutta, valtuustopäätöstä jne. Päätöksen jälkeen Jurin kirjoitukset ovat olleet. Ja Swanljung voisi vähän miettiä, miten alaisistaan ja heidän tekemisistään kertoo julkisuudessa. Todella huonoa käytöstä esimieheltä. Siitä ei pääse mihinkään.
Re: Puhetta ja kirjoittelua on kyllä ollut
#1333: - Puhetta ja kirjoittelua on kyllä ollut
ja hommat hoituvat tasapuolisesti, jos on yhtä paljon rahaa laittaa oikeusavustajiin. Rahalla saa ja hevosella pääse, sanotaan...
Re: Re: Puhetta ja kirjoittelua on kyllä ollut
#1335: - Re: Puhetta ja kirjoittelua on kyllä ollut
Mistä voi johtua piittaamattomuus Juria, Annea, Ritvaa ja lapsia kohtaan ja empatiakyvyn puute aikuisella ihmisellä?
Re:
No, narsismi ei ole aina syynä kaikkeen, mutta huonoa työilmapiiriä ja/tai kauheata johtamista on julkisella sektorilla paljon, myös tutkimusten mukaan! Joskus olen kyllä miettinyt, kuinka pönkittäjät ja hännystelijät jaksavat. Osa heistä on ihan järkevääkin porukkaa. Tietysti heidän toiminnalleen on syynsä (erilaiset omat edut tai vain "liittolaisuus"), mutta silti. Mutta ehkä se on sitä lojaaliutta.
Re: Re:
Niin. Erään Jurin erottamisesta päättäneen virkamiehen vaimo ainakin ahdisteli sukulaisiani MINUN mielipiteeni johdosta ja hänen tyttärensä soitteli yhteistä tuttavapiiriämme läpi kertoakseen, että mielipiteeni on väärä. En ole asiaa kommentoinut paikallislehdissä tai missään muussakaan mediassa vaan ihan yksityishenkilönä. En uskalla tässä nimeä kertoa, kun ei taas tiedä minkä syytöksen saan, mutta mielestäni tämä on vähintäänkin epäilyttävää käytöstä.
Re: Re: Re:
Olet oikeassa. Ei noista tapauksista uskalla puhua: saa vielä itse potkut. Vaikka muutos lähtisi siitä, että itse kukin uskaltaisi ottaa asioita esille. Ei tuo toimintatapa ole ilmainen (sairauslomat ym.) ,mutta kiinnostaako se ketään.
Swanljung poistuu - ehkä voimme sittenkin elää toivossa paremmasta
Varhaiskasvatus- ja perusopetuslautakunta 13.6.2012 § 47
Varhaiskasvatus- ja perusopetuslautakunta 12.9.2012 § 58
Timo Kupila, Niina Nurminen, Nina Nässlin, Teija Ohvo ja Minna Vuorinen. HUOM! Teija Ohvo!
Kasvatustieteiden maisteri Minna Vuorinen nimitetään kasvatus- ja opetuspäällikön tehtävään 1.8.2012 alkaen.
Varhaiskasvatus- ja perusopetuslautakunta 12.9.2012 § 58
Päätös Esitys hyväksyttiin, joten kasvatustieteiden maisteri Minna Vuorinen nimitettiin kasvatus- ja opetuspäällikön tehtävään 1.1.2013 alkaen.
Re: Swanljung poistuu - ehkä voimme sittenkin elää toivossa paremmasta
#1343: - Swanljung poistuu - ehkä voimme sittenkin elää toivossa paremmasta
Jesss!!! Toivoa siis on. Mutta musiikkiluokkien kannalta ihan liian myöhään. Luultavasti ne ovat lopullisesti romutettu. Toivon, että ei, mutta jos katsoo realistisesti niin pahalta näyttää.
Päällikkö vai..
Re: Päällikkö vai..
Vai onko tuo Lehmuksen virka? Jos nyt vielä joutuu lähtemään sen jälkeen, kun pistettiin ihan uutena käsittämättömän vyyhdin ratkojaksi. Jos näin on, se vaan näyttää vahvemmin toteen sen, että kaikki ei siellä ole todellakaan kunnossa.
Re: Re: Päällikkö vai..
Niin terveellistä kuin tuo tuulettaminen virastossa olisikin, niin tässä taitaa olla kyse Lehmuksen EDELLISESTÄ virasta:
(Eli ei mikään vihreä mies virastossa...)
| This discussion has been closed. |
Re: Hävettää itseni puolesta!
#1325: meidän ei pidä hävetä - Hävettää itseni puolesta!
Olen samaa mieltä, mutta silti hävettää.