VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA
Ota yhteyttä adressin tekijään
Susi lampaan taljassa!
ELÄKKEET
saada lääkkeet kun kävin eilen lääkärissä ja todettiin poskiontelutulehdus. Minua vain itkettää
tätä se on minun loppuelämäni. Katson ikkunasta ulos ja kiroan tätä elämää. Miksi suomessa saa
toiset kauheita eläkkeitä ja toiset minimieläkettä, olen 17 vuotiaana lähtenyt työelämään ja jäin eläkkeelle 63 vuotiaana mutta lapsen synnytin ja hoidin kyllä kouluikään saakka. Miltä tuntuisi elää 800 euron eläkkeellä kuukaudessa. ULOSOTTO VIE 550 EUROA KK. koska mieheni on sairastunut syövästä lonkkaleikkaukseen ja hän oli melkein koko ajan kelan päivärahalla ettemme
ole koskaan voinut matkustella ja olla huoletonta elämää. Aina on ollut joka kuukausi miten selvitään seuraavaan kuukauteen.
Käteisten politiikalle vihdoin loppu,köyhät kyykkyyn olipa hoppu
Käteisten kaverit pian kaikkoo,
Hällitus vain pahojaan aikoo.
Emusta irti äkkiä,polttelee niin näppiä.
Emu vei "miljoonalta kaikki työt ,nyt on rahat loppu,eikä tietoa mitä syöt "
Käteiset tämän teki ,Ei kansa saanut etes äänestää.
Ei nämä Käteiset Hyväksy etes vaaleja Venäjän,Kansa Suomessa heräjä !
Vois se Urpolainen kans lähtee menee sielt. Molemmat melkosia lupauksien rikkojia.
Noilla päätöksillä ne senkun ruokkii rikollista toimintaa Suomessa. Kuka haluu mennä rehellisiin töihin ku verotusta kiristetää ja työssä käymisestä tehdään mahdollisimman hankalaa? Tai maksaa kaupassa ku ei oo rahaa?
Vois laittaa niitä valoja vähän päälle. Haluisin nähdä ku ne ite eläis hetken noilla rahoilla, mut ku ei se oma boodi kärsi noista päätöksistä.
Re:
SIIS OSIEN VAIHTO,LAITETAAN KARVANEN PAHAN MAKUINEN KATAJA ELÄMÄÄN PIENILLÄ KORVAUKSILLA NORMAALIN IHMISEN ELÄMÄÄN VÄHINTÄÄN PARIKSI VUODEKSI,NIIN ETTEI SAA SÄÄSTÖIHINSÄ KAJOITA VAAN VALEASUSSA SOS LUUKULLE SUOMALAISENA KATSOTAAN KUIS KÄVIS, KATAJAHA VARMAAN MAALAIS NAAMANSA JA AVUSTUKSET HERUS
Re: ÄLÄ TYRKI JYRKI
#1: itsenäisyys takaisin - ÄLÄ TYRKI JYRKI
KYLLÄ KANSA TIETÄÄ,JÄMPTI ON NÄIN
Re: Mahtavaa
NIPUTETAAN SE ETURIVIN PORUKKA. JA VIEDÄÄN KIVITETTÄVÄKSI
| This discussion has been closed. |