Adressit.com

VETOOMUS: Jyväskylä–Mikkeli–Kouvola-reitti Harjulinjan eteläisen osuuden linjausvaihtoehdoksi

Vuorokaudessa yli 70 nimeä!

Anonyymi#1 Oct 04, 2026, 18:35
Huikeaa! 😍

Odotin joitain kymmeniä nimmareita ja ajattelin sitten mennä lapun kanssa Fingridin juttusille. Nyt allekirjoittajia on tullut jo 160 parissa päivässä!

Sydämellinen kiitos kaikille tähän asti, ja toivon, että jaatte ahkerasti adressilinkkiä lähipäivinä eteenpäin niin laajalti kuin voitte. ❤️

Tarkoitus on tässä kohtaa vaikuttaa vielä siihen, mitä vaihtoehtoja ylipäänsä hankkeen ympäristövaikutusten arviointiin päätyy. Olen huomenna yhteyksissä Fingridiin ja keskustelen siitä, milloin jätän tämä adressin heille, että ehtii käsittelyyn. Ensin oli ajatus laittaa tämä aika pian eteenpäin, mutta koska kannattajia on jo näin paljon, niin koitetaan saada vielä lisää ja sitten vasta jätetään.

Tässä vaikuttamisvaiheessa ei kuitenkaan ole enää paljoa aikaa, eli oletan, että adressi pitää laittaa lähipäivinä eteenpäin.

Mutta tämä on vain yksi vaikuttamisvaihe, ja jatkossa tulee vielä uusia vaiheita. Tehokkainta vaikuttaminen on silloin, kun vaihtoehtoja on vielä mahdollisimman paljon auki. Eli NYT!

Muistutan, että minulla ja miehelläni ja perheelläni ei ole omat maat ja rannat hankkeen kohteena. Minulle itselleni tässä on kyse siitä, että meidän Joutsa-Pertunmaan alueen kauniit rannat, metsät, kosket, maatilat, metsästysmaat, metsät, ihmiset, naapurit ja poikkeuksellisen monimuotoinen eläin- ja kasvilajisto saavat pitää sijansa, ja eikä tämä alue ole taho, jota raiskataan siksi, että joku suuromistaja jossain muualla hyötyy.

- Ursula

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Ilmaisia pelejä suoraan selaimessa
Kaikki pelit →
Selainpelit.fi

Maksullinen mainonta

Adressit.com mainostaa tätä adressia 2,000 henkilölle.

Lisätietoja…

Valitse budjettisi
Maksutapa
OsuuspankkiNordeaHandelsbankenDanske BankAktiaS-PankkiPOP PankkiSäästöpankkiÅlandsbankenOma Säästöpankki
MobilePay
Google Pay
Apple Pay
Visa / Mastercarddebit tai credit
PayPal

Valitse maksutapa jatkaaksesi.