Lapsen vieraannuttaminen rangaistavaksi

Vieras

/ #41

25.02.2013 18:08

Entinen miniäni on todella lyhyessä ajassa onnistunut vieraannuttamaan lapsen isästään ja vieraannuttaminen on laajentunut koko isän puoleiseen sukuun.Ennen niin läheiset suhteet lapsenlapseeni ovat myös tyystin poikki. Lapsi ei vastaa viesteihin, ei soittoihin,ja kaikki lapsen tämänhetkiset oireilut äidin mukaan johtuvat vain ja ainoastaan etävanhemmasta ja isovanhemmasta! Äidillä on todettu mielenterveysongelmia jo vuosia sitten, ja hän on niiden vuoksi tiettävästi nykyisin eläkkeellä.Isä on työssä käyvä,ja on aina ollut lapselle hyvä, huolehtiva ja oikeudenmukainen.Äiti alkoi ensin keksiä tapaamis viikonloppuisin aina jotain syitä miksi lapsi ei "voinutkaan"nyt lähteä isille, milloin oli harrastusta, milloin kaverin synttäreitä jne.Vähitellen tilanne johti siihen, ettei lapsi enää halunnut lainkaan tulla isälleen.Ennen niin tärkeään mummilaan lapsi ei myöskään enää halunnut. Tiedän varmuudella, että lapsen äiti on mustamaalannut ja valehdellut isää ja isän puoleista sukua lapselle. Äidin on hyvin helppo saada herkkä lapsi käännytettyä puolelleen systemaattisella ja pitkään jatkuneella vieraannuttamisella, ja mikä pahinta, kaikki äidin puolen sosiaaliviranomaiset ovat uskoneet täysin tämän persoonallisuushäiriöisen äidin puheet ilman pienintäkään epäilystä! Kukaan ei ole kysynyt isän tai isoäidin kantaa asiasta, isän ja isoäidin jotka ovat hoivanneet ja hoitaneet lasta todella paljon vauvasta saakka, ja joilla on ollut lapseen erittäin lämpimät ja läheiset välit aina siihen asti kunnes äiti sai muutamassa kuukaudessa lapsen uskomaan, että isoäiti ja lapsen isä ovat pahoja. Kyllä tässä on monet itkut itketty ja yöt valvottu. Isillä, jotka tiedetään varmasti kunnollisiksi, ei ole mitään oikeuksia lapseen/lapsiin, jos äiti näin on asian päättänyt, isovanhemmista nyt puhumattakaan. Tapaamiset loppuivat äidin manipuloinnin seurauksena kuin seinään. Mietin usein, kuinka kukaan ÄITI voi olla niin JULMA omaa lastaan kohtaan, että tuhoaa lapsen koko elämän vain siksi, että haluaa KOSTAA lapsen isälle sen, että tämä ymmärsi ottaa eron henkisesti sairaasta puolisostaan.Olen sitä mieltä, että näitä vieraannuttajia täytyisi rangaista isoilla sakoilla, tai jollain muulla tavalla,sillä vieraannuttaja tuhoaa lapsen elämän juuri silloin kun lapsi rakentaa minuuttaan!Siksi tälläinen teko täytyisi määrätä lailla erittäin rangaistavaksi ja julmaksi teoksi!Syytön lapsi "saa elinkautisen" ja hänen tulevaisuutensa on tuhottu,vieraannuttaja taas jatkaa elämäänsä vapaana pirullinen voitonhymy huulillaan. Onko tämä oikein?