Kannabis lailliseksi

Espoo

/ #368 oi voi voi voi

17.10.2007 01:56

Olen lukenut läpi nää kommentit ja hohhoijaajaa..

Miten ihmiset voivat ees kommetoida tätä asiaa jos he eivät tiedä asiasta yhtään mitään. Sit tääl on nää jotka haukkuu vaa joiden iq on varmasti hyvin alhainen ehkä just alkoholin voimasta,who knows.. Olen ite polttanu kannabista suht säännöllisesti ~4 vuotta ja voin sanoo että minulle sopii ainaki paljon paremmin bongi hitti ku et menis vetää kännit. Ensinnäki en pysty ollenkaa rentoutuu alkoholin alaisena. Ku juo esim viinaa niin on tullu tehtyy sellasii juttuja mitä saattaa katuu/maksaa loppu elämänsä ja et edes jumalauta muista asiasta paljon mitään? Järki? Ku polttaa kannabista niin tulee tosi rauhallinen ja mun mielest on puhuu et "kannabis pehmentää päätä ja passivoi"
heh. Ainaki mun mielestä kannabis avartaa mieltä ja saa aikaseks hyviä keskusteluita ja ideoita ja tunnen monta ihmistä jotka polttelevat ennen kun menee esim salille treenaa tai harrastamaan jotai lajia, tässä tapauksessa jiu-jutsuu.Jotkut jopa ovat tosi hyviä lajissaan. Se riippuu kato vähä ihmisestä, päästä miten kannabis toimii. Pystyt jopa ite boostaa "päihtyvyys tilaa" mielen avulla, mitä mä oon harjotellut tässä viime aikoina :) Tässä Suomessa on vaa tällane pelleily alkoholi kulttuuri missä kaikkien pitäisi vaan lähteä ulos kaupungille tyylii riehuu kännipäissää tai sit pitäis mennä johki baarin mis musiikki on niin kovalla ja nii ees päi ettei pysty ees keskustelee kunnol jengin kans ja sit joutuu aina johki kinaan jonku saatanan ego känniläisen kans jolla ei ole mitään itsesuojeluu ja nii ees päi.
Sitä en ole oikee tajunnu et mikä järki on pitää laittomana ku se hyödyttää vaan venäjän mafiaa ja muita "kunnon rikollisia" ja sit jopa poltetellaa sellast shittii mis on vaik mitä seassa (puhun nyt ihan perus lätkästä, ei sitä voi ees kutsuu hassikseks). Ehkä nää jotkut o polttanu joskus kunno kaakelii, ei ihme ettei halu tätä lailiseksi :D Ja miten jollai voi olla oikeus sanoo mitä saisit tehä omalle kropallesi, eihän kukaan estä mua esim. mennä huoltsikalle ostaa lasolii ja piikittää sitä tjs.. Se on ihan lailista, samoin kaikki hormoonit sun steroidit.. Jotai on pahasti vialla jossai täs meiän "Hyvinvointivaltiossa", naurattaa aina toi sana. Ihmisten kuuluu olla VAPAA. Kattokaa vaik nyt mitä on tapahtumassa USA:ssa, perustuslaki on kumottu ja kansalaisten oikeuksia otetaan kokoajan enemmän ja enemmän pois. ONKO TÄÄ TEIÄ MIELESTÄ HYVÄ ASIA ? (vähä offtopic mut kummiski) Pelottaa miten helposti voi aivopestä ihmisiä :(

Herätkää ihmiset.