Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Juhani Starczewski

/ #107 Aihe: Löytyykö Suomesta vielä tarpeellinen määrä vanhurskaita!?

09.03.2013 20:20

Aihe: Löytyykö Suomesta vielä tarpeellinen määrä vanhurskaita!? http://www.ksml.fi/yhteiso/keskustelu/posts/list/64337.htm - tietoa saa levittää!

Tervehdys!
Löytyykö Suomesta vielä tarpeellinen määrä vanhurskaita!?

AL: Enemmistö tukee tasa-arvoista avioliittolakia

STT 05:18
Enemmistö suomalaisista kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia, joka antaisi homopareille mahdollisuuden mennä naimisiin, kertoo Aamulehti.

Alma Median maakuntalehtien kyselytutkimuksen mukaan 58 prosenttia suomalaisista kannattaa lakia.

Noin puolet, 51 prosenttia, antaisi homopareille myös oikeuden adoptioon.

Tutkimuksen mukaan suvaitsevaisimpia ovat nuoret, naiset, hyvin koulutetut ja suurissa kaupungeissa asuvat. Esimerkiksi adoptio-oikeuden kannalla on 74 prosenttia alle 25-vuotiaista, kun yli 65-vuotiaista tätä kannattaa vain 36 prosenttia vastanneista.

Taloustutkimus haastatteli tutkimusta varten noin tuhatta suomalaista maaliskuun alussa. Virhemarginaali on noin kolme prosenttiyksikköä suuntaansa.

---------

Aikoinaan Aabraham tajusi, mikä kohtalo odotti Sodomaa ja Gomorraa. Hän lähestyi Herraa tinkaamalla, että jos löytyy 50 vanhurskasta, säästäisikö Herra paikkakunnat. Herra lupasi säästää. Aabraham tiputti luvun lopulta kymmeneen ja vieläkin Herra olisi paikkakunnat säästänyt. Kuten tiedämme ei enää löytynyt kymmentäkään ja totaalinen tuho iski.
1Moos.18.html
1Moos.19.html

Uskon ja toivon, että tämä viesti saavuttaa mahdollisimman monta vanhurskasta, jotka voivat vaikuttaa Isänmaamme kohtaloon positiivisesti. Uskon ja toivon, että vielä rukouksella ja oikealla toiminnalla voidaan vaikuttaa Jumalan taivaaseen, ettei maamme joudu enää suurempiin hankaluuksiin…samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.

Jumala kehottaa rukoilemaan ja kiittämään myös esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. Paavalin 1 kirje Timoteukselle 2 luku jakeet 1-5.

Rukoile ja työtä tee nyt hyvin ajankohtaisen asian tiimoilta eli, ettei kansanedustajamme hyväksy Jumalan Sanan ja tahdon vastaisia lakeja!

Monien asiaan liittyvien yhteydenottojen johdosta Sinua lähestyy
Juhani Starczewski, Jyväskylä