Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #180 Re:

15.03.2013 13:56

#10: Kaija -

okei kaija, huomaan että olet mielenvikainen kiihkouskovainen. Selitän tässä sulle yhden asian, ja se toivottavasti herättää sut tosta transsista jossa olet.

Tiedätkö mitä on propaganda? Se on sitä kuin diktaattori puhuu kansan puolelleen ja uskottelee heille mitä ikinä haluaa, ja kansa sen jälkeen sokeasti seuraa häntä, ja tekee miten hän käskee. Sinä Kaija hyvä olet tällainen ihminen, seuraat sokeasti asiaa joka on täyttä fiktiota.

Ai jumalan olemattomuutta ei voi todistaa? Noh, darwinin teoria on jo TODISTETTU, joten se POIS SULKEE MAHDOLLISUUDEN ETTÄ OLISI OLEMASSA JUMALA.

Kaija hyvä, jos jumala olisi luonut ihmisestä oman peilikuvansa, niin kerro mulle minkä helvetin takia on olemassa tummaihoisia afrikkalaisia? Kerro mulle miksi vatikaanin ylimmän hierarkian papit polttelee vapaa-ajallaan pilveä, rypee rahassa ja sihauttelee tupakan blunttia? NO SIKSI KOSKA SINUN KALTAISET VÄHÄ AIVOISET MASSA IHMISET USKOVAT V*TTU KAIKEN MITÄ TEILLE SANOTTAN.

Herää jo oikeesti tähän maailmaan... Jos sä kuolet ni madot syö sut, et sä minnekkää taivaaseen päädy :DDD