Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jebediah

/ #187 Re: Re: MInulta on kysytty mikä minua vaivaa.

15.03.2013 21:50

#186: Jeesus on herra - Re: MInulta on kysytty mikä minua vaivaa.

Halleluja the God, voin vain riemusta kirahten vastata. Halleluja my broter kuinka arvostankaaan. En ole hävinnyt tätä taistelua vaan jalopeuran lailla kannan käsissäni voiton avaimia. Kannan ja karjun kunnekka ääneni on käheä huudostani. Palan mieluummin kuin kuolen siihen saakka oi herrani kunnekka kurkustani ei kirpoa kuin pihiniä verrattuan siihen vaskein soittoon kun puhuri puhaltaa vääräin jumalin palvojien sankat pervet kumoon ja kiroukseen  kuten syysviljan. olkon se kunniaksesi oi jumalani, ja niin minä sanon teille, elekn ten kautta tahi ilman, , voi kuinka on mustempaa teille olla voittamatta, kuinka on mustempaa olla ilman. Nin minä totisesti teille julistan. ja minä vastustan. Ja jos minä olen palava ollessani ja tunnustaessani  heikkouden joka on siinä että että olen näoin, niin sen sanon että palakoon maa. Voin sanoa sen että vihaan teitä, teitä jotka vastustatte pelastusta ja ikuisen sielunne nostamista. Turha on tulla jälkikätteen pyytämään armoa. Jumala, kyllä, voi kertoa, jumala todellakin vihaa sinua ja juurikikin sinua. Lopuksi halua sanoa sen että me vaapaat miehet emme, emme todellaakaan seuraa valkosita savua, vaan vastustamme, sen rikoksia ihmiskuntaa vastaan. Amen.