Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

HESE

/ #387 Harhaanjohtava adressi

20.03.2013 11:54

Kuinkahan moni ei ole ymmärtänyt kiireessä adressin perimmäistä tarkoitusta, koska siinä kysyttiin vain tasa-arvosta Suomessa ja asiaa sanalla, joka ei ole yleisesti käytössä Suomessa. Adressiin ulkona kadulla kiireessä kerätyt nimet ovat suurimmaksi osaksi henkilöiltä, jotka eivät kiireessä ymmärtäneet aressin nimien kerääjien tarkoituksella harhaanjohtavia ja vääristeleviä tietoja adressin tarkoituksesta. Suomessa yleisesti käytössä oleva ja kaikkien ymmärtämä sana asialle on homoavioliitto ? Jos asiaa olisi kysytty selkeästi asian kaikkien ymmärtämällä tavalla eli hyväksytkö homoavioliitot Suomessa, niin tulos olisi paljon paljon pienempi. Tai jos samalla olisi kysytty, että vastustatko homoavioliiton Suomessa, olisi se varmasti saanut murskavoiton. Moniko kirjoittajista ei ole Suomen kansalainen ? Montako nimeä on väärennös, koska nimiä ei voi kohdentaa kehenkään todistettavasti ? Moniko nimi on toistuvasti listalla ? Adressissa on liian paljon epäselvyyksiä, ettei sitä voi käyttää todisteena eduskunnassa eikä muuallakaan. Esimerkiksi yhdestä sähköpostiosoitteesta voi lähettää vaikka kuinka monta nimeä, tiedä vaikka siellä olisi myös minun nimeni jonkun kirjoittamana, vaikka vastustan homoavioliittoja enkä ole siksi adressia allekirjoittanut. Tällaiseen adressiin täytyisi nimet kerätä pankkitunnuksilla kirjautumalla, eikä epärehellisesti itse useita nimiä kirjoittelemalla. Eduskunta ei saa huomioida kyseistä adressia.