Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Raamattu
Re: Feikkiäänet
#368: N.O. Hääppönen - Feikkiäänet
Tulitko ajatelleeksi, että samasta osoitteesta tulevat äänet voivat olla kodissaan samaa sähköpostiosoitetta käyttävän miehen ja vaimon äänet? Tai mummo ja vaari lähettävät kannatuksensa lasten sähköpostin kautta kun omaa sähköpostia ei ole. Mutta valitettavasti listalla näyttää olevan myös noita epäasiallisia kommentteja, joilla yritetään mitätöidä nimilista.
Allekirjoita:Adressit.com
[Room. 1:24-28] 24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, 25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. 26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; 27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. 28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
Avioliitto on miehen ja naisen välinen.
Lapsillekin on parempi tämä malli ehdottamasti.
[3Moos. 18:22-24] 22. Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. 23. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. 24. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne.
Pitäkää kirkkohäänne miehen ja naisen välisenä rituaalina, jos haluatte jälleen kerran toimia kirkon kanssa rakkauden sanomaa vastaan. Se tosin saa kirkon (ja sen jäsenet) näyttämään juuri niin vanhakantaiselta, turhalta ja ilkeämieliseltä instituutiolta kuin se onkin. Mutta ihmisten juridisiin oikeuksiin yleensä teidän on ihan turha puuttua Raamatun ja uskonne kanssa millään tavalla. Sen pitäisi olla itsestäänselvä asia, että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille ihmisille, koska homotkin ovat ihmisiä, ja heillä tulee olla oikeus solmia liitto edes maistraatissa. Sinne teidän Raamattunne valta ei ulotu missään määrin.
Ja ne pöhlöt, jotka ajattelevat vieläkin, että homous on sairaus, tässä uutinen: se ei ole sairaus! Ei ole ollut pitkään aikaan. Ja miksi ei? Koska normaalit älykkäät ihmiset kehittyvät ja oppivat tutkimaan ja ymmärtämään normaalista poikkeavia asioita, jonka tuloksena on huomattu, että eihän homous olekaan sairaus. Se on vain seksuaalinen suuntautuminen. Siinä ei ole mitään väärää ja se on _fakta_. Toisin kuin Raamatun kertomukset ovat _uskon asioita_. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa, niitä ei pidä sekoittaa keskenään.
selkee
"3 Moos 18: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne. Ja maa tuli saastaiseksi, ja minä kostin sille sen pahat teot, niin että maa oksensi ulos asujamensa. Sentähden noudattakaa minun käskyjäni ja säädöksiäni älkääkä mitään näistä kauhistuksista tehkö, älköön maassa syntynyt älköönkä muukalainen, joka asuu teidän keskellänne- sillä kaikkia näitä kauhistuksia ovat tehneet tämän maan asukkaat, jotka olivat ennen teitä, niin että maa tuli saastaiseksi- ettei maa teitäkin oksentaisi, jos te sen saastutatte, niinkuin se on oksentanut ulos sen kansan, joka oli ennen teitä. Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.. Sentähden noudattakaa minun määräyksiäni, ettette seuraisi niitä kauhistavia tapoja, joita on seurattu ennen teitä, ettekä saastuttaisi itseänne niillä. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
"3 Moos 20:13: Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset."
Näin siis Raamatussa.
Harhaanjohtava adressi
Media hyötyy..
Kaivetaan esille HOMO kortti... ja taas lehdet myy...
Re: Kerrankin addressi, jota ei voi/tarvitse allekirjoittaa!
Sinä vasta avarakatseiselta vaikutat! Nimeä myöten. ;)
ei lapsia
Avioliitto
Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto sanoo raamattu.Raamatun sana on Jumalan Ilmoitus Ihmi-ille.Jumalan Sana ei vanhene koskaan.Vai luuleeko ihminen olevansa Luojaansa viisaampi? Ihmisillä voi olla vaikka minkälaisia omituisuuksia,vaan ei niitä kannata kaikille tuoda julki.Homot homoilkoon keskenään.Mihin siinä kirkkoa tarvitaan?Ei se synti papin aamenella mihinkään häviä.Syntiä pitää katua ja siitä pitää tehdä parannus.Tämä koskee homouden syntiä niinkuin kaikkia muitakin syntejä.Jeesus sanoi syntiselle naiselle:Mene,äläkä enää syntiä tee. tämä koskee meitä kaikkia.
"Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, jossa osapuolet sitoutuvat toisiinsa pysyvästi." Eli näiden periaatteiden pohjalta myös avioero pitäis kriminalisoida? :P Aika metkoja vekkuleita täällä.
Re: Harhaanjohtava adressi
#387: HESE - Harhaanjohtava adressi
Kansalaisaloite netissä vaatii nimenomaan pankkitunnuksilla kirjaantumisen, ja tähän mennessä siinä on yli 115 000 vahvennettua allekirjoitusta.
Tällä homofobisella adressilla puolestaan on runsas 6000 allekirjoitusta jotka on voinut kirjoittaa kuka tahansa. Vaikka HESE-nimimerkki itse.
Huomaatko eron?
| This discussion has been closed. |