Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rautalanka

/ #474 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harhaanjohtava adressi

20.03.2013 17:29

#462: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harhaanjohtava adressi

Niin ei tietenkään pitäisi enempää antaa siimaa, mutta menköön. Onko sinulla ensinnäkin jotain tutkimuksia tukemaan tuota väitettäsi amerikkalaisista? PISA-tutkimukset eivät sinällään käy, sillä ne mittaavat lähinnä tiettyjen oppisisältöjen omaksumista. Vanhanen&Lynnin tutkimukset käyvät vielä huonommin, vaikka ne tosin olisivat tässä tapauksessa väitettäsi vastaan. Kolmanneksi, mikä sitten oli syynä 1981, kun homoseksuaalisuus poistettiin tautiluokituksesta? Rahapulako? Ja kai sinulla tähänkin on sitten kriittisempääkin tarkastelua kestävä perustelu? Enkä siis tarkoita, että juuri tuosta rahapulasta olisi johtunut, vaan ylipäätään se, minkä itse ymmärtäisit/mieltäisit tuon tautiluokituksesta poiston syyksi.

Se, että sinä itse pidät homoseksuaalisuutta sairautena ja homoja inhottavina, kertonee enemmän kyllä sinusta itsestäsi, kuin homoseksuaalisuudesta.

Sikainfluenssarokotteesta keskustelun voisi kyllä siirtää jollekin terveysaiheisemmallekin sivustolle, tai jollekin big pharma -salaliittofoorumille, koska menee jo asian vierestä. Se on muutenkin kyllä varmaan jo melko yleisessä tiedossa, että sen on todettu aiheuttaneen osalla sen saaneista narkolepsiaa sivuvaikutuksena.