Adressi tasa-arvon puolesta huoltajuusriidoissa

Vieras

/ #15

21.03.2013 19:30

Näin tuo asia on että lapsen oikeus ei toteudu suomessa vaikka ihmisoikeussopimuksia on tehty.
En usko koko ihmisoikeussopimukseen koska se on jäänyt teoreettiselle tasolle.

Oli ihmisoikeussopimusta taikka ei, joka tapauksessa tilanne on tämä että viranomaiset ovat toimillaan todistaneet että lapset eivät ole ihmisiä, vaan heittopusseja, pelinappuloita ja isä kiusaamisvälineinä vuodesta toiseen. Samalla viranomaiset ovat todistaneet sen että lapsen vieraannuttaminen ja etäännyttäminen ei ole henkistä väkivaltaa. Omituista että lapset kuitenkin puhuvat että voivat pahoin ja ikävöivät isää. Äiti uskottelee lapsille että isä on kuollut tai ei välitä heistä.

Minulla on kokemusta lasten etäännyttämisestä jo kolmelta sukupolvelta. Yli 40 vuodessa on tullut sitä kokemusta mutta viranomaiset eivät anna ko. asialle painoarvoa ja välitä lasten oikeuksista.

On selvää että ministerikausi loppuu ja lasten oikeuksia ryhtyy ajamaan joku uusi ministeri joka on aivan ulalla lapsiasioista. Ministeri ei saa vietyä asioita loppuun kun ministerikausi loppuu kesken kaiken. Näin asian näen ja siksi tämä lasten oikeus asiana on niin huono. Asiaa myös pahentaa ministeriön haluttomuus ajaa lapsiasioita. Sama tilanne vuodesta toiseen. paljon puhetta ja vähän konkreettisia toimia.
Viranomaisten toiminta ei kestä päivänvaloa vielä vuonna 2013.

Uskomatonta!