Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Heikki

/ #2819 Re:

26.03.2013 09:08

#2811: -

>>Tässä tuli nyt huolimattomuuksissani allekirjoitettua väärä adressi sikäli, että avioliitto on kahden ihmisen välinen oikeus, ei pelkästään kahden eri sukupuolta olevien välinen oikeus.<< Tuon lisäksi että rajasit sen olevan kahden ihmisen välinen oikeus, laki suojelee avioliitoa muillakin rajauksilla, mm. että aviopuolisoiden tulee olla täysi-ikäisiä ja heillä ei saa ennestään olla puolisoa, lisäksi avioituvien tulee olla eri sukupuolen edustajia. Haluaisitko poistaa myös nuo muut lain asettamat rajoitukset, joilla avioliittoa halutaan suojella? Eikö laki ole kirjoitettu juuri siksi tuollaiseksi, että se antaa avioliitolle käsiteeenä suojan kaikenlaisilta perversioilta? Laissamme on paljon rajoituksia ja ehtoja, mikä ei suinkaan tarkoita että lakimme ei olisi sama, tai tasa-arvoinen kaikille. Laissa olevien rajoitusten ja ehtojen tarkoituksena on turvata kansalaisten elämää vahingollisilta asioilta.