Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #3051 Herätkäähän jo ihmiset, ettekö jo huomaa / ymmärrä mihin olette…

26.03.2013 16:59

itseänne ja toisianne, tällä vääryyden mukaisella ja pahuuden puolesta, onnettomuuksiksenne / tuomioksi laittomasti touhulla ja politiikalla viemässä!!

Eikö nämä SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi raskaat seuraamukset, toisianne vastaan kilpailuista, taistelemisista ja ainakin kokoajan jatkuvasti, henkisellä tasolla sotimisista, jo riitä todistamaan / osoittamaan sen mihin olette tällä kaikille hyväksi Jumalan sanan VASTAISELLA, Raamatun UT, jota Kristuksen Jeesuksen ihmiskunnalle ansaitseman UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden LOPUN aikaa, nyt elämme vuotta 2012.

Tämä kauhistuksen, väärin elämän, toimimisen ja vaikuttamisen, kukin muista ja muusta niin väliä itsekkyyden mukaisella, ”piru” vieköön ja paha periköön, tavalla eläessänne ja toimiessanne / vaikuttaessanne, kukin sitä omaakin oksaa sahaten ja koko elämän mahdollisuuden puuta kaatamassa, näin valtavan ristiriitaisesti ja sekasortoisesti eläessänne, pettävälle” hiekka perustalle” tulevaisuutta rakentaneina ja rakentaessanne!…

Siihen hirmuiseksi maailman LOPUKSI, lopullisen tuomion täyttymykseen kohtaloa kohti, onnettomuuksiksenne / tuomioksenne toisianne, näin väärin, palvelevasti eläessänne, toimiessanne ja vaikuttaessanne viemässä, vetämässä ja johtamassa. Tai muuten osallisuudessa mukana välinpitämättöminä, siihen samaan hirmuiseksi maailman lopuksi, tuomin kohtaloon kulkeutumassa.

Kristuksen Jeesuksen nimessä tästä pelastukseksi Jumalan siunauksen ja varjeluksen sisältävästä, turvallisen ja turvatun kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavasta ja takaavasta, Jumalan valtakunta yhteys, Raamatun UT, täysimääräiseen Totuuteen perustuvien, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden, = Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisten opetusten ja ohjeiden mukaisuudessa, = Oikeasti Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta muistuttaen.

Vähäinen, maailmalle valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsuttu palvelijansa.