Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

järkyttynyt

/ #3059 Hullut

26.03.2013 17:22

Voi s**tanan hullut... Mikä teitä kristittyjä vaivaa? Jumalaa en vastusta enkä pilkkaa, mutta te. Kun lukee näitä hurmoksessa kirjoitettuja kommenttejanne, niin alkaa vähän pelottamaan, että joku itsemurhapommittaja tai kouluammuskelija löytyy joukostanne. Suomen avioliittolailla ei ole mitän tekemistä Raamatun kanssa. Kyllä. Suomen laki on alunperin perustettu raamattuun ja meillä on tälläinen käsite kuin kansanuskonto, eli olemme kristitty maa, mutta en silti näe mitään ongelmaa siinä, että homoseksuaalejen annetaan allekirjoittaa laillinen sopimus. Kirkon ei tarvi vihkiä ketään avioliittoon, mutta Suomen lain silmissä JOKAISEN ihmisen on OLTAVA TASAVERTAINEN. Minun mielestäni tässä ihmiset pelkojensa tähden syrjivät ihmisiä. Olette "rasisteja". Minä en pidä jalkapallosta. En ymmärrä koko pointtia, mutta pelatkoon ne jotka haluavat. En anna sen häiritä minua. Enkä todellakaan yritä kieltää jalkapalloa lailla.