Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #3168 Niin te, näin väärin, kaikille hyväksi...

26.03.2013 19:29

Raamatun UT, Jumalan Sanan / Lain vastaisesti elävät ja toimivat myös saatte niitä, tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin osaksenne. Siihen hirmuiseksi maailman LOPUKSENNE, lopullisen, jo hyvin lähellä olevan hirvittävän tuomion alkamiseen ja täyttymykseen asti. Koko ajan joka päivä, teistä suuri määrä joutuu erilaisten onnettomuuksien, ym. syystä pahaksi seuraamusten uhreiksi, suuren osan henkensäkin ennen aikaisesti menettävästi, jolloin ikuisuus osoite on sitten sinne hirvittävälle puolelle.

Joita syystä pahaksi / kärsimyksiksi seuraamuksia lähes kaikki ihmisten sairaudetkin on, samoin liikenneonnettomuudet ja muut tapaturmat, aina kaikki suurempia katastrofeja, sotia ja muita hirveitä vitsauksia myöden. Ja myös lisäksi siitä; muista ja muusta niin väliä, itsekkyyden / välinpitämättömyyden, joka onkin sitä kavalinta ja pahimpiin lukeutuvaa, laittomuuden synneistä seuraamuksia, monin eritavoin ja tasoin toisillenne / itsellenne kärsimystä tuottavaa ja aiheuttavaa.

Joilta hirveiltä onnettomuuksilta ja siltä hirmuiseksi maailman LOPUKSI lopulliselta tuomiolta vain ne, kaikille hyväksi Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa, totuuteen perustuvien ja mukaisten / kaikkia kohtaan oikeuden mukaisuuden mukaisten opetusten ja ohjeiden perustalta ja mukaisesti = ”maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi” riittävällä tavalla elämään ja toimimaan / vaikuttamaan alkaneet, ja niillä kaikille hyväksi, Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, ehdoilla yhdeksi yhdistyneet varjeltuu ja pelastuu.

Kaikkivaltiaan Kristuksen Jeesuksen nimessä muistuttaen, vähäinen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsuttu palvelijansa, Hänen kanssaan, Hänessä yhdeksi uskollisiaan ja siksi haluavia kokoamassa oleva.