Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

/ #6549 Re:

05.04.2013 08:06

#6548: -

"Luonto pelkästään jo opettaa että nainen ja mies ainoastaan pystyy lisääntymään."

Näytätkö minulle missä päin luontoa avioliittoinstituutio esiintyy.

"Tasa-arvottomuus ei johdu siitä onko heillä avioliitto-oikeus vaiko ei vaan siitä etteivät he yksinkertaisesti keskekään kykene lisääntymään"

Näytätkö minulle missä kohtaa avioliittolainsäädännössä avioitumisen edellytykseksi ja yleisemmin lainsäädännön tavoitteeksi asetetaan lisääntyminen.

"Ne jotka pystyvät tätä yhteiskuntaa jatkamaan heille suotakoon oikeutta ja suojaa = avioliitto."

Sinun mukaasi avioitumaan oikeutettuja tahoja ovat esimerkiksi hedelmöittymään kykenevä alaikäinen tyttö, siittiöitä tuottamaan kykenevä alaikäinen poika, polygaamiset lisääntymisyksiköt, etenevässä tai takenevassa sukulaisuussuhteessa toisiinsa olevat eri sukupuolta olevat henkilöt ja ennestään avioliitossa tai rekisteröidyssä parisuhteessa elävät. Näille ryhmille on nyt pikimmiten annettava sinun antamiesi kriteerien mukaisesti oikeus avioliiton solmimiseen.

Oikeus avioitumiseen on sen sijaan poistettava siitä nykyisin nauttivilta, kuten, sukupuolensa korjanneilta, hedelmättömiltä, sterilisaation läpikäyneiltä, vapaaehtoisesti lapsettomilta ja naiset, jotka ovat ylittäneet vaihdevuodet.

"Ja se mistä minun ärtymykseni kumpuaa on vain ja ainoastaan tämä hössötys."

Ärsyttää se hössötys mustaihoisten kansalaisoikeuksista. Kyllä ärsyttää kun joka paikka on täynnä tällaista p*skaa. Puhukaa vaan lisää p*skaa "tasa-arvoisuudesta", mitä enemmän puhutte sitä enemmän monen ärtymys ja inho kasvaa. Ihan on oma syynne.

("Hössötyshän" tietenkin loppuisi siinä vaiheessa, kun oikeudet suotaisiin syrjimättömin perustein niitä haluaville, mutta ilmeisesti oikeudetta olevien esittämien vaatimusten aiheuttama ärtymys johtuu vaatijoista eikä suinkaan niistä, jotka aktiivisesti asettuvat poikkiteloin oikeudetta olevien ja heidän oikeuksiensa väliin).