Joukkokanne: nykyhallitus ja k.edust. syytteeseen maanpetoksesta!

Angélica Skywolf
Vieras

/ #50 Re: Re: Re: Vakavuutta?

28.02.2011 01:37

#49: Yhdys Sana - Re: Re: Vakavuutta?

Niin laiton adressin kun olin jo tietoinen että  1 ketju alkoi hallituksessa tekeen päätöksiä maanpetos asiassa ja vedin tänne vain nopeasti päättäjille menneen ehdotuksen kun minulla ei ollut käsillä itse laki päätöstä siksi on kopio vetoni ilman lähdettä ja samalla vanhentunut koska vedoksessanihan asia on vasta menossa istuntoon.

Nyt kun tämä kyseinen vedos on jo hyväksyttä nykyisillävaltiopäivillä ja odotta seuraavaan hallitus kautta valtiopäivien läpivientiä että asiat astuisivat voimaan. Kysynyksessä oli nähdä miten saan suomalaisia mukaan tähän petos-asiaan ja samalla herättää keskustelua asialle.

Kyllä uskon että OIKEUS VOITTAA ja VÄÄRYYS HÄVIÄÄ!!! sinun kysymykseesi!

Otan tämän asian hyvin vakavasti sillä EI tällaista maanpetosta tehdäkkään joka vuosi ja varsinkaan suomessa! Meillä on perustuslakiin kirjattu hyvin selkeästi pelisäännöt ja niistä koituvat tuomiot jos pelisääntöjä rikkoo!

Se että kirjoituksissani on kirjoitus virheitä tai käytän vääriä nimityksiä joillekkin yhdistyksille (kuten asian ajo yhdistys tai sinnepäin) ei tarkoita sitä etten tiedä mitä aion tehdä. Samalla saan keskustelua aikaiseksi kun en kirjoita kapulakieltä vaan käytän asioista omia nimityksiä täällä viesteissä.

Kun sanon että olen lukenut lakia ...pitää paikkansa ja se tulee olemaan vastustajalleni yllätys miten käytän omaa tietotaitoani hyväksi silloin kun istumme vastakkain oikeudessa ...JOS ...ei valtakunnan syyttäjä tai suomen armeijan sotilasoikeusistuin ota asiaa ennen sitä työn alle!