Joukkokanne: nykyhallitus ja k.edust. syytteeseen maanpetoksesta!

zäpzäp
Vieras

/ #52 jepjep koko hallitus uusiks! !!!

01.03.2011 00:22

eikö valtio luotu palvelemaan kansaa eikä toisin päin??? mietin vaan ku seuraa vierestä ja näkee kuinka pahasti kusee asiat jaloille odotan vaan kauanko kansa jaksaa kattoo sormienläpi... ja kaikki jotka puhuu toista kattokaa uutisia ja ettikää internetistä ja seuratkaa mitä ympärillä tapahtuu ja mitä mailmalla tapahtuu joka maan hallitus on korruptoitunu olisko aika skeptisetki ihmiset avaan silmänsä ennen ku jää kansan jalkoihin tallattavaks siinä missä hallituski. ja missä on SANANVAPAUS ku poliisit hakee pois ku ilmaset mielipitees ääneen esim eduskuntatalon edessä, asioista mistä ne ei suostu jutteleen kansalaisten kanssa mutta kyllä kaikkien uutisten ja sovit-tujen aamu tv.n kanssa hengaa ja kukaan ei kysy oikeita kysymyksiä ja eikös eduskuntaan kuuluis olla kansalaiset jotka haluaa vaikuttaa ja jokasella pitäis olla paikka ja ääni millä vaikuttaa sinne ja se kuuluis olla vapaaehtoista koska kansan eteen siinä tehään töitä eikä toisia vastaan enemmän ihmisiä on jotka välittää ku ahneita porsaita mitä eduskunta nyt on täynnä... luulis et köyhät ihmiset/perheelliset ja kodittomat tietäis paremmin mitä kansa tarvii ku raha possu joka tekee 5000-10.000e.n tilin kuukaudes kansan rahoilla istumalla tärkeenä pukupäällä eduskunnas ja jauhaa PASK.. aina ku pitäis vastata totuudella ja sit tekee töitä vielä yksityis yritykselle josta saa tuhansia euroja lisää ja nämä päättää kansan asioista no jepjep ja tuo on alkua ja lisää löytyis niin paljon etten edes tiedä mistä jatkais ja voin jatkaa loputtomiin mut siinä vähän mitä miettiä ja jos tarvitaan niin kyllä se kaikki txt irtoo esiin "tietoa on voimaa" esim pieni vihje kattokaas huvikseen mitä tapahtu pien kouluille,pien tarhoille,pien terveyskeskuksia, poliisilaitokset esim nykyään on pohjanmaan poliisilaitos joka sijaitsee Vaasas ja tähän kuuluu mukaan vöyri,mustasaari,s-joki, kristiinankaupunki ja muita ja kansalaiset sano heti perään et tuntuu turvattomalta ku soittaa poliisit voi mennä vaikka kuinka kauan ennen kuin saapuvat paikalle ja tämä kaikki kansan hyväks hä? ja ei oo varaa yläpitää jopa armeejastaki leikataan joka vuos rahaa valtiolle tuhlattavaks johki turhaan millä kansa ei tee yhtään mitään ja 75% autoilijoista ja varmaan kokokansasta oli esim tie kameroita vastaan menee turhaa kansan rahaa ja niihän siinä kävi jotku ihmiset jopa nyky irti niitä traktoreilla yks räjäytettiin ja sit ihmetellään miks no varmaan siks ku kansa ei sitä hyväksyny ku hallitus laatii uusia lakia jotka vie pikku hiljaa meiän oikeuksia ja vapauksia! ps.hallitus tärisee ku kansa murisee ja se on faktaa kattokaa kuinka kaikki maan hallitukset tärisee ku ne ei saa esim libyan kansaa rauhottumaan :D