Polttoaineen hinta alas

Turha adressi
Vieras

/ #392 Re: Bensan hinta alemmaksi !!!!!!

04.03.2011 01:31

#386: Tuulikki Parkko - Bensan hinta alemmaksi !!!!!!

Kansanedustajan palkat on luokkaa alle 0,1% koko valtion palkkasummasta, valtion budjetista siis vielä paljon häviävämpi osa. Ei vaikuttais suoraan sanoen yhtään mihinkään jos kansanedustajia vähennettäis. Ja joo, bensa maksaa aina vaan enemmän, ei siinä mikään veroale auta. Jos tuloveroa korotettaisiin, niin vastaavasti voitaisiin valittaa että maksakoon ne veroja jotka ns. haitallisia aineita, kuten öljyä, tupakkaa ja alkoholia käyttävät. Ihan järkevää siis, tarkoituksena on myös että ihmiset käyttäisivät autoa mahdollisimman vähän, eli käyttäisivät kimppakyytejä, ostaisivat vähäkulutuksisen auton jne. Jos asut haja-asutusalueella, maksat asumisestasi niin vähän, että voit "ylijäämän" laittaa siihen bensaan.

Voisin myös mainita kuinka turha tämä adressi on, ei tämmöiset asiat ole kansan mielipiteistä kiinni. Jos kansa päättäisi, veroja ei tarvitsisi maksaa mutta kaikki palvelut olisivat kyllä saatavilla. Menkää itse sinne eduskuntaan jos tiedätte paremmin miten asiat hoidetaan.