Polttoaineen hinta alas

/ #399 Re:

04.03.2011 07:09

#391: haloo -

Kyllä. Auto on itselle enemmän kuin kulkuväline. Jos tykkään ajaa niin ajan, enköhän oo siihen oikeutettu kun oon maksanut verot, auton sun muut. Auto nyt sattuu olemaan itselle yksi rentoutumiskeino, kun saa arjesta irtautua ja ajella hyvän musan kanssa.

Näin talvena ei todellakaan tee mieli kävellä edes 1km kauppaan ja takaisin jos on lämmin auto vaihtoehtona. Säästyy muutenkin aikaa. Mitäs sitten jos autoilu lisääntyy? Sitä varten autot on olemassa ja eiköhän Suomi saa muutaman euron autoilusta itselleen. Onnettomuudet sun muut taas ihan ihmisen oma vika, ei niitä onnettomuuksia yleensä synny jos ei ihminen tee virhettä, ei se auton syy ole.

Ja julkisista sen verran, että jos Porissa olis saman hintasta kuin esim tampereella, varmasti kävisin keskustassa bussilla mielummin kuin omalla autolla. 4.80€ ei vain oikein inspaa YHTEEN SUUNTAAN. Ja sitten vielä ihmetellään missä kaikki matkustajat on? Noh, nostetaampa vähän hintoja ni kulutkin saadaan katettua. Ei se nyt ihan niin toimi! Mielummin ajan 2€ edestä bensoilla yhteensuuntaan, eipähän tarvi sitten edes odotella bussia ja kulkea niitten aikataulun mukaan.

Toki esim. voi vähän miettiä jättääkö auton päälle kun kaupassa käy. Kasvihuoneilmiöön kyllä se vaikuttaa mutta se mitä nyt tapahtuu on tapahtunut aina, monta vuosisataa jne. Päästöt on aika pieni vaikuttaja kasvihuoneilmiöön.

Eihän tää asia ottas muuten päähän, mutta kyllä nyt on VÄHÄN liikaa välikäsiä bensassa. Vähän nyt hei järkeä siihen bensahintaan.