Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo 92

/ #13387 Re: Re: Järkevä adressi

12.05.2013 11:22

#13385: - Re: Järkevä adressi ?

Jos olette naimisissa , teillä on JO avioliitto, eli olette jo aviossa- siis ilman mitään nimienlaittoa mihinkään adressiin. Jos taas ,ette ole vielä naimisissa, mutta haluaisitte mennä ja kumppaninne on samaa mieltä asiasta , niin menkää ihmeessä ja "Onneksi olkoon!"Rakkautta ja onnea ei koskaan ole maailmassa liikaa ! Siitä vaan! Mihinkään adresseihin ei nimiänne tarvita siinäkään tapauksessa . Ostakaa mielummin ruusuja puolisollenne nauttikaa yhdessä pullo parasta shampanjaa ja tilatkaa hääkakkunne . Teillä on yllin kyllin mieluista tekemistä tilaisuuden järjestelyissä, älkää vaivatko päätänne kaiken maailman nettiadresseilla, kun elämänne hymyilee ja antaa parastaan.Nauttikaa siitä ! Jos taas ette ole naimisissa , ettekä suunnittele mennäkään, niin mitäpä koko asia teitä liikuttaisi ja mitä teidän silloin kannattaisikaan siiitä välittää . Nauttikaa muuten elämästänne, yksi tai kumppaninne kanssa , samantekevää, jos hänkin kerran on asiasta yhtä mieltä kanssanne . Jos te taas viihdytte   parhaiten yksin , niin menkää vaikka ongelle tai lämmittäkää sauna voitte siinäkin tapauksessa  antaa piut paut tällaisille jonninjoutaville adresseille , jotka eivät paranna elämänne laatua millään tavalla eivätkä tuo siihen mitään lisää.Sanalla sanoen :älkää tehkö siitä ongelmaa itsellenne. Tässä koko asia kaikessa yksinkertaisuudessaan -pähkinänkuoressa teille purtavaksi...Nauttikaa siis elämästänne ja kesästä!