Kannabis lailliseksi

ville valo
oulu

/ #415 mitä pahaa hampussa on ?

03.01.2008 23:16

En ymmärrä suomalaisia jotka sanovat että kannabiksen polttelijat olisivat narkkareita, ensiksi se auttaa monissa sairauksissa ja siitä tulee hyvä olo toisin kuin vaikka viinasta josta ihminen menee ihan sekaisin ja rupeaa riehumaan, ei tietenkään kaikki ihmiset. Ja aamulla on sitten semmoinen olo että huh huh, mitä järkeä siis alkoholissa on sen haluaisin tietää, minulle kannabiksesta ei ole ollut mitään haittaa vaanku se että suomessa sitä on hankala saada ja se maksaa niin paljon ja kun sitä kadulta ostaa niin aina ne yrittää jotain muutakin kaupata kuin pelkkää kannabista, siksi jotkut siirtyvät kannabiksesta kovempiin aineisiin ja jotkut ostavat näitä kovempia aineita koska sitä kannabista ei aina ole saatavilla ja olisi vaikka perjantai iltana mukava rentoutua muutenkin kuin alkoholilla josta tulee vain helvetin paha olo ja väkivaltaiseksi. Ne ihmiset jotka kirjoittavat tänne että kannabis on huume niin eikö sitten mieli ala lääkkeet ole nehän ne vasta vaarallisia onkin ja niitä suomessa tyrkytetään kun lääkärissä käy puhumassa masennuksesta sun muusta, miettikää jos sitä kannabista reseptillä voisi saada niin olisi monen ihmisen elämä paljon paremmin. Itse olen nyt noin 5 vuotta poltellut ja mitään haittaa ei ole ollut, on se minusta niin mukavaa rentoutua viikonloppusin ja poltella vähän, mikä sen mukavampaa on kuin pistää tv päälle ja katsoa elokuvaa ja syödä hyvää ruokaa, mielummin minä sitä teen entä juon viinaa ja menen baariin jossa tullaan heti vain haastamaan riitaa. VOIN SANOA SUORAAN ETTÄ MINUA VITUTTAA TÄMÄ SUOMALAISTEN JUOMA KULTTUURI KOSKA SIITÄ EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ, YMMÄRRÄN KYLLÄ ENGLANTILAISTEN JUOMISEN KOSKA HE EIVÄT NÄITÄ PERS KÄNNEJÄ VEDÄ NIINKUIN MELKEIN KAIKKI SUOMALAISET TEKEVÄT HE SIEMAILEVAT MUUTAMAN ETTÄ EI TULE SITÄ KRAPULAA VAAN TULEE HYVÄ OLO JA EI TULE VÄKIVALTAISEKSI NÄIN SUOMALISTENKIN PITÄISI TEHDÄ KUN JUOVAT EIKÄ NIITÄ VITUN PERS KÄNNEJÄ, JA SITTEN VIELÄ NE IHMISET JOTKA VIINAA VETÄVÄT JA SANOVAT POLTTELIJOITA NARKKAREIKSI KUN EIVÄT ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ, OLISI TODELLA MUKAVA NÄHDÄ KUN ANTAISI NÄILLE IHMISILLE JOTKA KANNABISTA VASTAAN OVAT JOINTIN SUUHUN JA SANOISIVAT SITTEN ONKO SE NIIN KOVA HUUME, HYVÄ OLO SIITÄ VAAN TULEE JA ON MUKAVAA EIKÄ SE MITÄÄN RIIPPUVUUTTA AIHEUTA EI AINAKAAN MINUSTA SE OLE RIIPPUVUUTTA JOS KERRAN VIIKOSSA PARI G POLTTAA, JUOHAN SUURIN OSA SUOMALAISISTAKIN SAUNAN JÄLKEEN KALJAA.