Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

fundis

/ #16535 Re: Re: Re: Re: Raamatun sanastoa

01.07.2013 05:49

#16523: veryxyl - Re: Re: Re: Raamatun sanastoa

Mitään muita ohjelmia ei tarvita. Itse pidän auki jonkin nettisanakirjan muistin tukena, lisäksi niiden puutteellisuuden vuoksi on hyvä olla olemassa joku 'oikea' sanakirja. Oma Raamattu on hyvä olla, niin että välillä voi tarkistaa, miten se suomeksi taas menikään... :)   Ohjelmasta itsestään löytyy kymmenen erilaista englanninkielistä Raamattuversiota, alkuperäistekstit ja sanojen selitykset englanniksi ja muuta informaatiota.

Itse suosin nettisanakirjana 'sanakirja.org' :ia, koska sen saa auki niin pienelle alueelle näyttöä, ei vie tilaa liikaa. http://www.sanakirja.org/search.php?q=screen&l=3&l2=17

Koetan olla niin järjestelmällinen kuin mahdollista, että jos sattuu putoamaan jostain syystä kelkasta, voi sitten itse tutkailla ohjeiden mukaan eteenpäin.  Ja tietysti voi jättää kysymyksiä tänne, niin sitten taas ohjeilla eteenpäin.

Tänään aamupäivä menee omaan tutkiskeluun, mutta puolenpäivän aikaan tulen seuraavan kerran katsomaan tilannetta :)