Kannabis lailliseksi

HKI

/ #425 Just.

11.01.2008 01:48

Kiia Oksanen, kannabista on mahdoton piikittää. THC ei ole vesiliukosta, vaan erittäin tahmeaa hartsia.

Oksettaa katsoa, kuinka Pekka-Juhanin tapaiset idiootit yrittävät pilata suomen maineen, jopa kirjoitustaito on jäänyt ala-asteen tasolle. Järkevänä, sivistyneenä, suvaitsevana maana, tulisi kannabis laillistaa. Siinä olisi maatalouden tulevaisuus ja koska kyseessä olisi päihde, verotulot olisivat huikeat (Suurta plussaa suomen valtiolle).

Aijemmin tuohon laitoin nuo myytit, joten tässä muita oleellisia plussia.
1. Pienentää syöpäsoluja, ms-tauti, silmänpainetauti, masennus, lihaskivut ja lukemattomat muut.
2. Selluloosan valmistaminen helpottuisi prosentteja.
3. Työpaikkoja.
4. Rikollisuus vähenisi huomattavasti. Hyvästi venäläinen mafia.
5. Joillekkin ainoa mahdollisuus olla päihtynyt. Esimerkkinä vaikka Mikko Mallikas, joka hakkasi kavereitaan kännissä ja örvelteli kaupungilla, voi pitää hauskaa vkloppuisin ilman alkoholia. Herää kysymys, miksi pitää olla vaikutuksen alainen. Sitä voi jokainen kysyä itse itseltään.
Itse join twelvarin, joka perjantai. Se vaihtui gemmiin jos toiseenkin, tarvetta alkoholin ja krapulan seuraan ei ole. Jokaisen oma valinta.
6. Hampun siemenet (sis. 22 aminohappoa) muistaakseni? Ja on siis maailmanterveellisimpiä siemeniä.

Jos ilmaston muutos ja muu paska hallitsisi ja ihmiskunnan pitäisi elää yhden kasvin varassa. Se olisi hamppu. Hollantilainen firma lupasi 100000e, sille joka kumoaa väitteen.

Pystyn listaamaan useita syitä, miksi kyseinen kaunis elinvoimainen kasvi tulisi laillistaa.

Joten pyydän, herätkää.