Kannabis lailliseksi

Lefa
Vieras

/ #2914 Kannabis lailliseksi

11.04.2011 19:55

Kannabis on luonnon lääke.. Miettikää kuinka paljon suomessa ja muualla maailmasssa tehdään henkrikoksia viinapäissään??!! entä kannabiksen vaikutuksen alaisena?? en tiedä yhtään tapausta.. joitain voi kyl olla mutta varmasti tuhat kertaa vähemmän ku viinapäissää tehdyistä.. entä monta kuoleman tapausta kannabis on aiheittanut?? eipä ole tiedossa mutta viinaan on kuollut lukematon määrä ihmisiä.. Kannabis auttaa moniin sairauksiin viina ei vaa sen sijaan edes auttaa sairastumaan moneen sairauteen..kannabiksen vaikutus on rauhottava toisin kuin viinan.. Ehkä päättäjät haluaa pitää murhatilastot korkeina ja kiusata harmittomia pilvi veikkoja.. ite oon polttanu 8v yhtään väkibalta/muuta rikoksta en ole tehnyt kannabiksen vaikutuksen alaisena.. kaikki väkivalta rikokset mitä olen tehnyt olen tehnyt ne viinapäissään.. joten viinan olen jättänyt pois mutta kannabista polttelen lähes päivittäin... semmoset jotka kirjottelee tänne kannabiksesta negatiivista ja luulee että sitä piikitetään ja sitten tulee agrssiiviseksi ja tekee kaikenlaista tyhmää eivät tiedä asioista yhtään mitään!!