Kannabis lailliseksi

/ #2918 Radikaalimarssi 2011

13.04.2011 04:21

Radikaalimarssi 2011 Smokeõut

Kannabiskieltolain vastustamiseksi, radikaali~marssi 2011. Vappuna 1.5 2011 Hesperian puistossa 16.00 josta marssimme arkadianmäelle. Kello 4.20pm syttyvät savut. Eduskuntatalon edustalla vaadimme kannabiksen käytön, pienten määrien hallussapidon ja omaan käyttöön tapahtuvan kasvatuksen täysi-ikäisille dekriminalisaatiota eli rangaistavuudesta luopumista. Mukana voi olla vain tukemassa vaatimuksiamme syyllistymättä mihinkään rikokseen tai toimia radikaalimmin rauhan hengessä.

Emme sulje pois mahdollisuutta saattaa kannabis verotettavaksi päihteeksi tai käsikauppalääkkeeksi apteekkeihin, Alkoihin, luontaistuotteeksi tai erityisiin kannabiskahviloihin joista on saatu hyviä kokemuksia muualla euroopassa. Nykyinen tilanne on omiaan lisäämään rikollisuutta ja keskittämään viranomaisten voimavaroja pois todellisen rikollisuuden torjunnasta.

Rikokset joissa vahingoitetaan toisia ihmisiä kuuluisivat olla etusijalla rikosten torjunnassa. Kannabiksen käyttäjä tai kasvattaja joka kasvattaa kasvinsa itselleen ei vahingoita ketään eikä tue rikollisuutta. Nykyinen käytäntö pakottaa heidät hankkimaan kannabiksensa rikollisilta huumekauppiailta ja tukee monien siirtymistä vaarallisempiin aineisiin. Vaadimme kannabikselle nykyistä hyväksytympää asemaa yhteiskunnassa ihmisten suojelemiseksi.

Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=129393490445269&ref=ts