Kannabis lailliseksi

Antti Saraste

/ #428 Hieman toisenlainen käsitys edelliseen...

15.01.2008 00:24

Tästä on vain hyötyä ihmiselle. Kiloon kannabista voi kuolla jos nyytti tippuu kerrostalon katolta päähäsi...Historia ei tunne kuolemantapausta joka olisi johtunut kannabiksen yliannostuksesta.Känniin siitä ei pääse, se on varmaa, mutta siitä saa paljon paremmat fiilikset.Eikö jeesus nimenomaan kehoittanut nauttimaan jumalan luomista antimista? Se on totta että jeesus ei ole Suomessa. Jeesus on kuollut.Tuo mainitsemasi porttiteoria on hyvin vääristynyt käsite. Kannabisbisnes on rikollisjengien hallussa ja myynti on helppoa jopa lapsille. Samasta paikasta saa kaikki herkut kannbiksesta heroiiniin... Tuon jengin on helppo uskotella nuorille, että heroiiniin ei jää koukkuun ja kappas, taas on pari nuorta jotka tuo heroiinikoukussa niille muutaman tonnin kuukaudessa. Eikö se tulisi ottaa valvontaan laillistamalla se? Vois niistäkin saadut alv:it käyttää johonkin hyödylliseen, vaikka nykyaikaiseen huumevalistukseen, eikä vain vahvistaa rikollisuutta?Poliisilla olisi enemmän resursseja oikeata rikollisuutta vastaan. Miksi mä en nää tässä mitään ongelmaa?