Kannabis lailliseksi

.
Vieras

/ #2919 Se aika vuodesta taas lähenee!

13.04.2011 14:53

Nyt sitten kaikki mukaan vaan.... viime marssien jälkeen tuli marisemista siitä että siellä oli vain hipin retkuja. Sehän johtu vaan siitä että vain rohkeimmat uskalsivat tulla mukaan ja tässä tapauksessa ne olivat näitä "hipin retkuja". Mutta kuten viime marsella nähtiin poliiseja oli päälle 100 eivät he silti ketään lähteneet pidättelemään... poikkeuksena poliisien nenän edessä polttajat joita oli 2 ja hekin pääsivät jatkamaan iltaa parin tunnin jälkeen.. Joten tulkaahan tällä kertaa kaikki mukaan (myös "normaalilta näyttävät ihmiset" =D), vaikka röökit polttamaan. Jos tilanne näyttää menevän huonoon suuntaan niin aina voi poistua paikalta. Kameroitakaan ei oikeen tarvitse kuumotella itse olen 3 marsilla ollut mukana ja olen yrittänyt löytää kuvan itsestäni enkä sitä ole löytänyt. Jos kamerat silti kuumotttavat liikaa niin kannattaa mennä väkinjoukon keskelle siellä voi rauhassa pössyttääkkin kuumottelevampikin henkilö.

Itse olin tyytyväinen viime marsseihin meininki oli hyvä eikä kukaan mesonnut. Oli mahtava kokemus olla eduskuntatalon edessä hampun savun keskellä. Eli kaikki vaan rohkeasti mukaan.. Ei tarvitse kuumotella jos asiallisesti on. Tapahtuma on myös siitä hyvä että sieltä löytää uusia samanhenkisiä kavereita tai muuten vaan todella hyvää juttu seuraa....

Tässä youtube linkki viime marsseista http://www.youtube.com/watch?v=CIXKg9EoRZ4&feature=related

Toivottavasti nähdään arkadianmäellä!!