Kannabis lailliseksi

Eija Sivén
Keuruu

/ #431 Terveysriskit tietoon !

18.01.2008 09:19

Asioista jonkin verran kriittisesti tietoa hankkineena en voi sivuuttaa sitä riskiä joka kannabiksellakin on.. saattaa mm. laukaista mielenterveyden ongelmat.. kuka meistä oikeasti tietää ettei riskiä sairastumiseen ole omalla kohdalla.. kokeilemalla ?? !!! ... ja taas saadaan muutama potilas lisää jo muutenkin huonosti hoidettavien joukkoon.
Kannabis on huume.. päihde siinä missä ne muutkin...ja jo tupakoinnin aloittaminen lisää riskiä muiden päihteiden käyttöön.. päihteiksi lasken tupakasta ja alkoholista alkaen kaiken jolla on tarkoitus muuttaa "olotilaa" jollakin tavoin.. myös nuo laittomat huumeet !
Lääkekäyttöä puolustaville... on toki joissakin tapauksissa ollut apuakin, mutta onhan lähes kaikki muutkin huumeet olleet alunperin hyvään tarkoitukseen kehitettyjä lääkkeitä ja sairaanhoidon apuaineita.. väärinkäyttöhän nuo ongelmat ovat tuoneet esiin.. ja se miksi monesta huumeesta on luovuttu ?.. niinpä niin... haittavaikutukset ovat olleet hyötyä suuremmat !

On hyvä että hankitaan tietoa, hankkikaa sitä myös vasta-aiheiden puolelta.. pysytte hieman kartalla asioissa.

Parasta päihteetöntä huomista kaikille :)