Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

/ #23 Tuhatjalka, Turku

02.08.2013 09:55

Niin samaa mieltä!! En kissojani suostu enää tuonne viemään! Pissanäytteet piti ottaa itse kotona ja sen takia tulos ei luotettava. Labramaksu piti silti maksaa vaikka epäluotettavan (lääkärien mielestä) näytteen itse otinkin... Ja koska oli päivystävä, ei ollut muuta paikkaa minne mennä. Teki vääriä diagnooseja ja jouduttiin käymään useamman kerran koska kuulemma todella kiireinen tapaus hoitaa ja uhattiin että kissa voi kuolla jos ei heti hoideta (joka tietenkin maksoi älyttömästi) ja määräsivät väärät antibiootit "varmuuden vuoksi" vaikka jokainen tietää ettei antibiootteja saisi turhaan syöttää! Jouduin itse paljon vaikuttamaan kissan hoitoon koska lääkärit vain arvaili. Itse luin asioista ja tuntui että olin enemmän perillä kissan tilasta! Määräsivät myös väärää ruokaa ja tramal-kipulääkettä liian ison annoksen pennulle (onneksi apteekissa huomauttivat annoksen olevan liian suuri...). Onneksi sain ajan lopulta Koira ja kissa klinikalta jossa heti saatiin kissa kuntoon pelkällä ruokavaliolla ja nesteytyksellä!! Kyseessä virtsakiteet (joita ei edes paljoa ja oli ennemminkin hiekkaa kuin isoja kiteitä). Kaksi turhaa antibioottikuuria joista kissa sai stressiä joka taas vaikuttaa virtsakiteisiin... Koira ja kissa klinikka ollut aina mahtava paikka ja kaikki mennyt hyvin. Suosittelen! Myös Turun eläinsairaala välillä ollut auki eri aikaan jolloin sielläkin päässyt käymään ja ehdottomasti parempi kuin Tuhatjalka!