Muutoksia hoitotyöhön!

/ #3

29.10.2006 22:09

Hyvä Orvokki Jokinen.

En oikein ymmärtänyt ajatustasi. -ja oliko Sinulla jokin ajatus, kuinka tässä kuuluisi menetellä taidokkaammin?

Eikö se ole hieno asia, että yksittäinen ihminen yrittää vaikuttaa oman työpaikkansa palkka-asioihin. Ymmärrettävästi yhden ihmisen vaikuttaminen koko suomen kattavaan hoitotyöntekijöiden palkka-asioihin -on hyvin epärealistinen.

On ihailtavaa, että yksittäinen ihminen on motivoitunut kehittämään hoitotyötä ja
hoitajien työskentely-olosuhteita niin työajalla kuin vapaa-ajallakin.
Toivottavasti Sinunkin työpaikaltasi löytyy motivoituneita ja osaavia työntekijöitä ajamaan hoitajien asioita.

Tottakai minäkin toivon itselleni parempaa palkkausta -mutta näin ajatusleikkinä olisi äärimmäisen hieno asia, että EDES JOSSAIN maksettaisiin hoitajille kunnolla. -sehän ei ole pois minulta, päinvastoin. Sillä voi olla kauaskantoiset vaikutukset. Ja olisin tyytyväinen niiden hoitajien puolesta. -vaikken heitä tunnekaan, enkä kuulu niihin.

Olisin kovin tyytyväinen, jos nuo teesit menisivät ajan kanssa läpi, niin edes jossain olisi hoitajilla inhimillisempi työskennellä.