Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Vieras

/ #80 Ulostuslääkkeellä hoito halvaantumiseen.

08.08.2013 19:25

Koirani jouduin viemään kyseiseen paikkaan koska koiralta lähti yllättäen takajalat alta, oli siis lähes halvaantunut takajaloistaan. Lääkärin kommentti "tutkimisen" jälkeen oli, että koiralla on ummetusta ja määräsi ottamaan levolacia ja lisäämään koiralle öljyä ruokaan.. Olin niin hölmistynyt asiasta että maksoin vain kiltisti päivystysajasta ja aivan naurattevasta hoidosta. Vein koirani srv aamuna Raision Vettoriin, jossa koira kuvattiin ja tutkittiin ja todettiin että koiralla oli selkänikamat kasvaneet yhteen ja selkäydin puristuksissa.. onneksi saatiin sieltä paljon infoa ja oikeaa hoitoa. Nyt koira elää tasapainoista elämää selkävaivastaan huolimatta, jokseenkin rauhallisemmin kuin aiemmin. Vettorin lääkäri totesi ettei vaiva olisi ilman hoitoa tullut paremmaksi... ainakaan levolacin avulla. Koiran tila olisi voinut huonontua siinä määrin, että nuori koira olisi jouduttu lopettamaan. Onneksi Vettorissa toimittiin nopeasti ja asiantuntevasti.