Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

hhemy

/ #123 Re:mitä toimintaa ?!

10.08.2013 18:57

#1: -

JAKAKAA IHMISET !! Meidän koira sai yöllä kohtauksen jossa meni sekavaksi ja takajalat lähti alta, eikä pystynyt kannattelemaan itseään. Lähdettiin viemään poika Turun Tuhatjalkaan, siellä sitten makas 11 tuntia lääkeletkuissa häkin pohjalla vasemmalla kyljellä, varmasti tehty jotain pieniä tutkimuksia. Saatiin sieltä sitten soitto että " koira täytyy lopettaa, tulkaa hyvästelemään." Mentiin paikanpäälle jossa koira oli muuten omailoinenitsensä, mutta takajalat eivät toimineet, johtuneeko osittais siitä,että puutuneet niin monen tunnin makaamisen takia ? En luottanut Tuhatjalan sanaan,joten nappasin koiran kainaloon ja lähdettiin toiseen lääkäriin, siellä sitte todettiin tasapainohäiriö mitä ollaa tolle rodulle todettu. Koira lähti kävelemään kauheassa lääketokkurassa kun vähän avitti. Nyt poika on taas kotona iloinen omaitsensä joka temmeltää edes takaisin taloa. Kysymys kuuluu, MILLÄ HELVETIN PERUSTEELLA TUHATJALKA VOI MÄÄRÄTÄ ELÄIMELLE EUTANASIAN TIETÄMÄTTÄ EDES MISTÄ KOHTAUS JOHTUU ?!