Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

res.matr.

/ #19490 Re: Taas pari aivan urpoa kommenttia !

26.08.2013 01:24

#19487: -

Ensinnäkin ...ei  kukaan mitään "ala homoilemaan" vaan kyse on seksuaalisesta suuntauksesta. Parempi sanoa se sinulle lyhyesti: seksuaalista vetovoimaa ja/tai kiinnostusta omaa sukupuolta olevia henkilöitä kohtaan joko on ja kokee ,tai sitten ei.         Toiseksi: pääsääntöisesti homoseksuaaleja ihmisiä on  ollut aina ja kaikkialla maailmassa-ja aina tulee myös olemaan. Silti maapallon väkiluku on aina vain kasvanut ja entisestään lisääntynyt.Siihen määrään ja pisteeseen,että  SE uhkaa jo yksinään ohittaa melkein kaikki muut ongelmat pallollamme.Tutkijat puhuvat ´väestöräjähdyksestä´ ja ´väestöpommista´. Ne muut uhat liittyvät sitten ydinaseisiin,  ilmastonmuutokseen, elinympäristön saastumiseen ja nälänhätiin.NE todella voivat tappaa vaikka 80% maapallon asukkaista yhtenä päivänä ja vapautunut säteily tehdä kaikista muista lajeista (kuin ehkä torakoista) lisääntymiskyvyttömiä ja aiheuttaa kaikille syöpiä ym.säteilysairauksia ja tietenkin saastuttaa KAIKEN mahdollisen ravinnon.          Kolmanneksi:Mitään lisääntymisen velvoitetta(pakosta siihen nyt  puhumattakaan) ei voida asettaa kenellekään ja (jos nyt jaksoit lukea tuon edellisen kohdan) niin ymmärrät kyllä aivan hyvin, ettei sellaista tarvitakaan ja...     Lopuksi: Ajatuksesi  ihmisten tasa-arvosta lisääntymiskyvyn tai halun, tai yleensä lasten saamishalujen perusteella eli sen mukaan yhteiskunnassa määräytyvästi, on heti ristiriidassa- jo itsensä  kanssa.... Mikähän aivan ilmeinen  heikkous esittämässäsi   ajatuksessa  siis on? Tämä jääköön nyt sinun itsesi mietittäväksi ...(toivottavasti se  kuitenkin selviää sinulle !)