Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #20335

11.09.2013 09:23

Israelilainen turistibussi joutui arabikivittäjien kohteeksi eilen ollessaan menossa Öljyvuoren näköalapaikalle Jerusalemissa. Bussissa oli sionistineuvoston Ashkelonin haaraosaston jäseniä Esholot projektista Selichot-matkalla. Auton päästyä sinne arabinuoret alkoivat kivittää bussia pystyen rikkomaan sen ikkunoita. Ihmeenä pidetään sitä, että ikkunan vieressä istuva nuori nainen säilyi vammoitta ikkunan särkyessä kiven voimasta. Matkustajat menivät osittain shokkitilaan alkaen huutaa holtittomasta. Bussin kuljettaja säilytti malttinsa painaen kaasun pohjaan, saaden bussin pois kivittäjien läheltä, ja paikalle kutsuttu poliisi saapui muutaman minuutin kuluttua rauhoittaen matkustajia, jotka päättivät jatkaa matkaansa Länsimuurille, jossa he lukivat selichot-rukouksen, juutalaisten katumuskirjoituksia ja –rukouksia ennen korkeasti pyhiä päiviä. –Öljyvuoren turvallisuutta valvovan komitean mukaan tilanne on siellä paljon parantunut, mutta että paljon on vielä tehtävänä. http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/171765#.UjAnGmJHT-k