Kannabis lailliseksi

JonesXxX XXX
XXX

/ #453 TIETOISKU!! LUKEKAA NÄMÄ!!!

09.02.2008 17:13

NÄIHIN EI KAUAN MENE VAIKKA MONTA TEKSTIÄ ONKIN!

http://www.geocities.com/kannabistietoutta/kieltolaki.h tml

http://www.encod.org/info/WIEN-2008-KYMMENEN-VUODEN-JAL KEEN.html

http://hamppu.net/index.php?option=content&task=view&id =60&Itemid=25

Ne ketkä oikeasti on lukenut nämä kaikki teksit huolella ja ajatuksen kanssa,on käsitys pakko muuttua kannabiksesta!Jos vielä kehtaa väittää että kannabis on turhaa paskaa niin on kyllä päässä vikaa jo todella pahasti.?

MIKSI TUHANSIA VUOSIA KÄYTETTY KASVI PITÄÄ KIELTÄÄ AMERIKKALAISTEN TAKIA?KAIKKI NÄMÄ KIELTOLAIT ON LÄHTÖSIN AMERIKASTA!JOS ETTE USKO LUKEKAA..MIKSI VÄITTÄÄ VASTAAN JOS EI TIEDÄ AIHEESTA?MUUTEN KUIN MITÄ ON KUULLUT TAI NÄHNYT?MIKSI ON VAIKEAA LUKEA?

Niin helppoahan se on aina jauhaa paskaa ja puhua vaan että tää on tätä kannabisnarkin paskan jauhantaa..Ei kai sitä kukaan turhaan jauha perkele,ei sitä varmaan ilmaston muutoksestakaan huvikseen puhuta.

Tällä politiikalla ja kieltolailla ainoastaan tulee olemaan todella huonot seuraukset johan sitä jo nyt roikkuu joka kadun kulmassa juoppoa ja narkkaria..Ja näitä tulee ainoastaan lisää koko ajan!!Miksi tuijottaa omaa napaa koko ajan?Eikö olisi jo ihmisten aika herätä todellisuuteen ja tajuta että hamppu on laillistettava.Kannabiksella on vähemmän haittoja kuin alkoholilla!

Kyllä se pitäisi jo pelkästään sen hyötyjen takia laillistaaa ja antaa ihmiselle valinnan vapaus päihteeseen.Kyllähän tämä on jo muuallakin laillista Niin onhan se hullua että suomessa ei.

VIEDÄÄN NYT IHMEESSÄ LOPUTKIN YKSILÖNVAPAUDET!ja rajoitetaan seuraavaksi vaikka jotain vielä älyttömämpää..

katsokaa video

Porvarit paniikissa Etu-Töölössä http://www.nelonen.fi/b-studio/