Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #22738 Re: Re: Re: Jesus Christ before and after listening to Paul Begley

18.10.2013 22:06

#22735: - Re: Re: Jesus Christ before and after listening to Paul Begley

Oletteko huomanneet yhden erittäin tärkeän adressin täällä: Lakimuutos löytöeläinten käyttämisestä koe-eläiminä pysäytettävä.
Kohtasin itse kerran jostakin syystä päähän vaikeasti loukkaantuneen kissan,  joko kissojen välisissä reviiri-tappeluissa tai jonkun muun vamman tai sairauden takia  niin pahasti vaurioituneen kissan,  ja huusin sen hätää Jumalalle sitten monta päivää.  (Tein tietysti myös kissojen katastrofiyhdistykselle ilmoituksen). Eräänä aamuna taas konserttia pitäessäni,    siis Jumalan suuntaan,     yhtäkkiä talitintti lennähti ikkunasta sisään,     pyrähteli siinä vähän ja lensi ulos.  Koin sen jonkin sortin lohdutukseksi.

No siitä lähtien, ja tietysti maalla kasvaneena muutenkin on sydän auki eläinten kokemalle ahdistukselle myös.
Kyllä ihmiset saisivat meikkinsä ja muut aineet jollain muulla konstilla testata kuin tuottamalla eläimille kärsimystä!

Mutta tarkoitukseni ei ollut puhua näistä, ( niin se on täällä adressissa!! Käy äänestämässä!)

Kuinkas sattuikaan,  -  oliko se Kainuun apologeetaksi mainittu,   tuo Mailis Janatuinen.  Hänhän myös kertoo" ELIA,  TISBELÄINEN" -nimisen teoksensa myötä Elian vaiheista,  kuinka ollakkaan juuri tästä Hoorebin tapahtumasta myös viimeisimmässä ohjelmassaan tv seiskalla.  http://www.tv7.fi/vod/player/?program=31743

Lainaan hänen esitystään   tästä seiskalta suoraa:  "Suurin osa kansasta odotti kuitenkin Messiasta,  joka olisi kuin "myrsky ja maan järistys" Elian siihen astinen työ oli ollut tuomion julistusta.  Vasta Hoorebilla hän tajusi,  että Herran työ voi tapahtua ilman ryminää,  ja ryskettä.

Jumala toimii evankeliumin hiljaisessa huminassa paljon voimallisemmin kuin  tuomion hirmumyrskyssä.   Elia muuten luuli olevansa viimeinen uskovainen koko maassa,  mutta niin ei ollut.  " Herra sanoi:   Mutta minä jätän jälejelle Israeliin  seitsemän tuhatta,  kaikki polvet,  jotka eivät ole notkistuneet Baalille,  ja kaikki suut,  jotka eivät ole hänelle suuta antaneet. "    Hei niin on tänäänkin.   Katso ympärillesi.    Siellä on Jumalan ihmisiä!