Länsi-Pohjan Keskussairaalan toimintojen säilyttämiseksi

adressin allekirjoittanut

/ #45 asiantunteva(ko) tämä konsultti...

30.05.2011 23:04

mua pisti mietityttään tuo samanen asia, kuten niin monta muutakin, siis se että sairaala on liian monipuolinen ja resursseja liikaa??? anteeksi mitä?? eikö sairaalassa kuulu näin ollakkin????
voisihan nuo päättäjät kokeilla miltä tuntuu matkustaa helsingistä vaikka turkuun, kun on päällä hengenahdistus, infarkti, valtavasti verta vuotava avohaava tai vastaava.. sanottais ettei oo tilaa hesan sairaalassa joten siirrytäämpäs hieman pidemmän matkan päähän, tuskin innostuisi ajatuksesta.. huomais ainaki ettei se matkan pituus ainakaan helpota asiaa..
täällä torniossa päivystys siirtynyt jo länskään iltapäivisin ja viikonloppuisin. mitäpäs teen kun pitäisikin lähteä pienen kipeän lapsen kanssa ajamaan ouluun tai roihin. tai läheistäni käyttämään sairaalassa jos sairaudessa tuleekin akuutisti pahenemisvaihe.. ei taatusti päättäjät suostuisi tällaiseen oman perheensä kohdalla, jos voisivat asiaan vaikuttaa.. miksi meidän siis pitäisi suostua??