Kannabis lailliseksi

Road Jack
Varsinais suomi

/ #506 Että harmittaa ihmiset jotka puhuvat asiasta josta eivät tiedä mitään

27.03.2008 15:01

Itse olen käyttänyt cannabista jo 15 vuotta ja en ole koskaan huomannut että se vaikuttaisi jotenkin niin että siihen jäisi koukkuun ..työttömänä ollessani polttelin noin puoli vuotta päivittäin isoja määriä ja nyt kun olen töissä niin tietysti se on vähentynyt koska töissä on pakko olla kunnossa mutta silti poltan ja tulen polttamaan cannabista koska se nyt vaan on niin paljon parempi vaihto ehto kuin alkoholi..alkoholi on mielestäni ihmiskunnan suurin vitsaus se jos joku aiheuttaa väkivaltaisuutta , mielenterveys häiriöitä jne... noin 90 % kavereistani polttavat tai ovat polttaneet/ kokeilleet cannabista ja kukaan heistä ei ole koskaan sanonut että se olisi ollut pahasta kenellekkään heistä..yksikään heistä itseni mukaan lukien eivät ole riippuvaisia cannabiksesta ja se on niin paska puhetta että se aiheuttaa riippuvuutta ja sitä ja tätä helvetti suoraan sanoen nämä ihmiset eivät ole koskaan polttaneet vaan ovat lukeneet jostain prosyyristä jotain ihme juttuja joita on kirjoittanut jälleen taas ihminen joka ei ole kokeillut koko tuotetta..se on 100 kertaa turvallisempi / terveellisempi vaihtoehto kuin alkoholi..tietysti se on nautinto aine siinä missä tämä meidän niin sanottu turvallinen alkoholikin että pitää tietää rajat kuinka paljon ottaa ja missä ottaa ja miksi .itse en ole koskaan ajanut autoa esim cannabiksen vaikutuksen alaisena ihan siitä syystä että en aja autoa kännissäkään niin miksi sitten paukuissa.sitten vielä parit faktat eli jos juot viinaa aamulla on krapula ja paha olo jos taas poltat cannabista sinulla ei ole krapulaa eikä pahaa oloa vaan heräät ihan tavallisesti...Alkoholi muuttaa joitain ihmisiä kovinkin paljon että heistä tulee vihaisia tai tehdään tyhmyyksiä ...kokeileppas polttaa paukut ja alkaa riehumaan sen jälkeen niin ei ole sellaista fiilistä että edes huvittaisi moista tyhmää tehdä...kyllä cannabis tulisi laillistaa suomi saisi verorahoja ja se raha voitaisiin esim käyttää oikeiden huumeiden vastaiseen työhön...
Jumala loi cannabiksen ihminen loi viinan kumpaan luotat ?

Hyvät kevään alut kaikille =)