Kannabis lailliseksi

Kuopio

/ #518

02.04.2008 03:02

Jep hyvä juttu hei Reijja, jos ny miettisit vähä, ihminen ei välttämättä ole "poissa" sauhuissa, hän voi olla hyvinkin sosiaalinen ja rehellinen.
Kun taas kiireinen äiti joka kuluttaa aikaa jonka vois käyttää lastensa kanssa täällä pätemässä asiasta jota ei ole itse kokenut tai tiedä siitä muun kuin valtion levittämän "propagandan" ei välttämättä ole lastensa luona kun he sinua tarvitsevat, työt, adresseissa päteminen, aivojen paskan suodatin mäsänä...

Ja kannabis ei tee narkkariksi, kannabiksen käyttäjät ovat hybvinki sosiaalisia ihmisiä ja yleensä myös hyvin suvaitsevaisia. Toisin kuin tuollainen yh äiti työmyyrä joka katsoo vastaan tulevaa ihonväriltään erillaista ihmistä peilin kautta työtä karttavana pummina tai varkaana. Tai ihmistä joka on vähän muita lihavampi, laiskana. Ehkä näin on, mutta kannabis antaa muillekkin mahdollisuuden, ennakkoluulottomuus... Toisin kuin koka, amffi jotka voivat antaa kuvan narkkarista, kannabis on elämäntapa ei riippuvuus.

Ja lisäksi jos olet joskus juonut viinilasillisen, tiedät että viiniäkin voi nauttia pieniä määriä, miksi siis ei kannabistakin?

Jos tämä Reija Tuulismaa nyt menee tekemään jotain muuta kuin kommentoimaan adressia jota ei allekirjoita. Luultavasti olisimme hyvin ahdistuneita jos et olisi antanut meidän tietää ettet aijjo kirjoittaa, ja kertonut täysin väärää tietoa tästä elämää helpottavasta luonnontuotteesta joka tulisi suomessa laillistaa.

Vielä Reijjalle tässä pikku terkut meidä entiseltä ulkoministeri Ikeltä että mitenpä selität että Hollannissa jossa kannabis on laillista, sitä käytetään vähemmän kuin sen naapurimaissa joissa se ei ole?