Kannabis lailliseksi

Kuusamo

/ #519 Sama juttu

02.04.2008 15:08

Sama juttu kävisi ihan varmasti alkoholin kanssa jos se kiellettäisiin. Tämähän kuulostaa ihan mahdottomuudelta, mutta enempi se pistää vintin sekaisin kuin kannabis. On ihmisestä kiinni tietääkö rajansa vai ei. Ja se kakkapuhe, että kannabis aiheuttaisi suoranaisesti riippuvuutta on verrattavissa myös alkoholin kanssa. Jos kokeilet alkoholia-> juot sen yhden sidukan/kaljan->ryyppäilet aina viikonloppuisin ja määrät suurenee-> siirrytkö seuraavaksi viinaan? väkeviin juomiin?

Deekut ovat periaatteessa "valinneet" omat tiensä. He eivät osaa ottaa kohtuudella. Mutta minä itse töissä käyvä matti meikäläinen tiedän rajani enkä tartu siihen viina pulloon niin että se pilaisi muun elämäni. Sama pätee minulla kannabiksen kanssa. Se on vain "tapa kuluttaa perjantai iltaa" hyvien ystävien seurassa.

Tämä miten ihmiset ovat ottaneet tämän adressin vastaan kertoo vain ahdasmielisyydestä ja pelosta "uusia" asioita kohtaan. Teille on kerrottu että "huumeet tappaa". Miellätte kannabiksen huumeeksi (jumpe sitähän se on) mutta niitäkin on erilaisia. Eikä kannabis tietääkseni aiheuta riipputta. Itse polttelen silloin tällöin. Huom. esim viimeksi poltin 1,5 vuotta sitte syksyllä.

KIITOS!